کد خبر: ۵۴۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 19 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ نماینده خمینی شهر از تهیه 2 طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: در مجموع این 2 طرح 73 امضاء و 54 محور دارد.

محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه علی وقف چی نماینده زنجان و محمد صادق حسنی جوریابی نماینده رشت بصورت جداگانه طرح استیضاح این وزیر را تهیه کردند، گفت: طرحی که آقای وقف چی تهیه کرده دارای 42 محور و 35 امضاست و طرح آقای حسنی هم 12 محور و 38 امضا دارد.

وی با بیان اینکه برخی محورها و امضاهای 2 طرح مشترک است، افزود: پیشنهاد شده تا طراحان و نمایندگان امضاء کننده این 2 طرح نشست مشترکی داشته باشند و با ادغام، یک طرح استیضاح را در مجلس پیگیری کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: موازی کاری و طرح استیضاح متعدد برای یک وزیر باعث کم رنگ شدن، گم شدن اهداف استیضاح و زمینه سازی برای لابی کردن و پس گرفتن امضاهای نمایندگان می شود.

علی وقف چی هم با تائید این خبر به خبرنگار الف گفت: وضعیت کشاورزی، محصولات و تولیدات داخلی به گونه ای خراب است که خود کمیسیون کشاورزی مجلس به این نتیجه رسیده وزیر باید استیضاح شود.

وی گفت: تا کنون بیش از نیمی از اعضای کمیسیون این طرح را امضاء کردند.

این طراح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی واردات بیش از حد محصولات، بی توجهی به تولیدات داخلی، نخریدن محصولات کشاورزان، بی انگیزه کردن کشاورزان و باغداران را از جمله محورهای این استیضاح ذکر کرد.

در هفته گذشته هم 2 طرح استیضاح برای وزیر کشور تهیه شد که هنوز به سرانجام نرسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار