رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس:با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیئت اظهار داشت: در حال حاضر هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در رتبه سوم کشور قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 11 December 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم: اسماعیل تبادار عصر امروز در جلسه شورای عالی ورزش همگانی که با حضور کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس و برخی از مدیران استانی در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تنها اداره کل ورزش و جوانان استان فارس متولی ورزش نیست بلکه باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در این زمینه مشارکت کرده و روز به روز به دنبال ارتقاء ورزش همگانی باشند.

وی با اشاره به موضوع‌هایی که در جلسه شورای عالی ورزش همگانی برگزار شد افزود: کلیات این جلسه خوب بود اما باید بر روی مولفه‌ها کار کنیم به طوری که هر دستگاه موظف به انجام فعالیتی در زمینه ورزش همگانی باشد.

تبادار خاطرنشان کرد: امروز باید در زمینه ورزش همگانی به سمت فعالیت‌های کاربردی و عملیاتی حرکت کرد تا در پی آن توانست اجرای برنامه‌های مختلف را پیگیر شد.

وی با بیان اینکه باید با تقویت ورزش همگانی به دنبال این بود تا از بی‌تحرکی نجات یابیم خاطرنشان کرد: ورزش همگانی می‌تواند زیرساختی برای قهرمانی فراهم کند و باید به این مهم به عنوان مبانی عملیاتی و کاربردی توجه شود.

استاندار فارس با قدردانی از فعالیت شهرداری شیراز در ایجاد ایستگاه‌های سلامت بیان کرد: در شهرستان‌های استان فارس نیز باید شهرداران اهتمام جدی به ایجاد این ایستگاه‌ها داشته باشند.

تبادار همچنین تصریح کرد: در کنار بحث همگانی توجه به ورزش بومی و محلی بسیار مهم است و باید در هر شهرستان ورزش بومی شهر و روستای آن منطقه احیاء شود.

در این نشست رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیئت اظهار داشت: در حال حاضر هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در رتبه سوم کشور قرار دارد.

سیروس پاک‌فطرت بیان کرد: در حال حاضر تمام برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی بر اساس سند تحول، تعالی و آینده‌نگری که توسط فدراسیون تدوین شده در حال برگزاری است و امسال نیز جلد دوم این سند در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: معتقدیم با اجرای این طرح می‌توان به دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف توسعه ورزش همگانی دست یافت و این مهم نیز نیازمند همکاری مسئولان است.

 رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس همچنین خواستار توجه مدیران، فرمانداران و سایر مسئولان در شهرستان‌های به توسعه ورزش همگانی و برگزاری شورای ورزش همگانی در شهرستان‌ها شد.

وی به برگزاری پیاده‌روی‌های بزرگ خانوادگی در شهرستان‌های مختلف فارس اشاره کرد و گفت: 29 دیماه این برنامه در شهرستان داراب برگزار و از شبکه سه سیما در قالب برنامه صبح و نشاط پخش می‌شود که در صورت اعلام آمادگی فرمانداران آماده برگزاری در شهرستان‌های آنان هستیم.

پاک‌فطرت همچنین در این جلسه از استاندار فارس درخواست کرد: جلسه‌های شورای عالی ورزش‌همگانی استان فارس به صورت حداقل فصلی برگزار شود که مورد تصویب قرار گیرد.

در همه شهرستان‌های در 29 دیماه پیاده‌روی خانوادگی زا شبکه سه نهایی شد و تایید شد به ریاست فرمانداران شورای عالی برگزار و برنامه‌های اجرایی و عملیاتی برای نهادینه شدن ورزش دنبال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار