تابناک مرکزی: مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان مرکزی از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 11 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان؛ مجتبی صدیقی، مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان مرکزی گفت: این جشنواره با هدف تجلیل و تکریم از تلاشگران، جهادگران، مخترعین، مبتکران و صاحبان ایده های نو و خلاقانه در حوزه های علمی، صنعتی، فناوری، کشاورزی و اسلامی سازی حوزه علوم انسانی برگزار می شود.

 وی افزود: ارج نهادن به نخبگان و مخترعان جهت پیشرفت کشور جشنواره جهادگران علم و فناوری با محوریت کارآفرینی براساس ظرفیت‌های بومی استان، بررسی راهکارهای تسریع در روند رشد علم و فناوری و دلایل کاهش رشد علمی کشور از دیگر اهداف این جشنواره است.

 علاقمندان در حوزه علوم انسانی می توانند با ارائه راه های ابتکاری اسلامی شدن علوم انسانی از طریق کتاب و مقاله در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان مرکزی با بیان اینکه این جشنواره در سه سطح دانشجویی، دانش آموزی و اساتید و متخصصین برگزار می شود، اظهار کرد: سه کارگاه آموزشی تبدیل ایده به پدیده، فراینده های تجاری سازی و مسائل حقوقی ثبت اختراع نیز در این جشنواره برگزار می شود.

 صدیقی ادامه داد: این جشنواره سوم و چهارم دی ماه سال جاری در دانشگاه اراک دانشکده علوم پایه سالن شهید چمران برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره به همراه نمایشگاهی از دستاوردهای مخترعان برگزار می‌شود که از منتخبان اقشار دانشور و مخترعان نمونه تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار