شهردار اراک خبر داد:
تابناک مرکزی: شهردار اراک گفت: شوراي اسلامي با تصويب تخصيص يارانه به افرادي كه قصد خريد وسايل نقليه مذكور را دارند، در راستاي فرهنگ سازي استفاده از دوچرخه و موتورهاي برقي اقدام كند.
کد خبر: ۵۳۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 10 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی، داود تاجران شهردار اراك، در صحن رسمي شوراي اسلامي شهر اراك با اشاره به اينكه آلودگي موتور سیکلت هشت برابر ساير وسايل نقليه است از پلاک شدن 135 هزار موتور در شهر اراك خبر داد و گفت: شهر اراك پتانسيل بسيار خوبي جهت ايجاد مسيرهاي دوچرخه سواري دارد و ايجاد فرهنگ دوچرخه سواري و موتورهاي برقي مي تواند موجب كاهش آلودگي هوا شود.

شهردار اراک ادامه داد: پيشنهاد مي شود شوراي اسلامي با تصويب تخصيص يارانه به افرادي كه قصد خريد وسايل نقليه مذكور را دارند، در راستاي فرهنگ سازي استفاده از دوچرخه و موتورهاي برقي اقدام كند.

شهردار اراک در خصوص بازگشايي معبر پيروزي، بيان كرد: با توجه به اينكه حكم بازگشايي اين خيابان از  سوي دادستان اراك صادر شده است در صورت مسدود ماندن آن توسط دانشگاه علوم پزشكي تاانتهاي هفته، شهرداري وارد عمل خواهد شد.

بر اساس اعلام صورت گرفته معادل یک سوم قیمت دوچرخه برای خرید دوچرخه و دو میلیون تومان برای خرید موتورسیکلت های برقی قرار است یارانه در نظر گرفته شود. قیمت دوچرخه های برقی بین ششصد و شصت هزار تومان تا یک میلیون سیصد و هفتادهزار تومان و موتورسیکلت برقی بین چهار تا شش میلیون تومان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار