کد خبر: ۵۳۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 09 December 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: بردهایی که در هفته‌های قبل به‌دست آورده‌ایم را فراموش کرده‌ایم و برای کسب 3 امتیاز در خانه به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می‌رویم‌.

به نقل از سایت باشگاه شهرداری تبریز، سیروس دین‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: به بازیکنانم گفته‌ام که هرچند کسب 2 برد شرایط‌مان را بهبود داده است، اما برای ما نباید نشانه غرور باشد و بردهای قبلی را فراموش کرده و روی بازی با ملوان تمرکز کنند‌.

وی افزود: بالاخره ملوان تیم خوب و ریشه‌داری است و امسال بازیکنان خوب و کادر فنی بادانشی در آن حضور دارند و می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود، اما سه امتیاز بازی را می‌خواهیم‌.

دین‌محمدی ادامه داد: خدا را شکر در بازی‌های اخیر با به نمایش گذاشتن سبک‌های متفاوت نشان دادیم که به دنبال بازی هجومی و خوب هستیم و مطمئن باشید ‌بچه‌ها مانند 2 بازی آخر مقابل ملوان باانگیزه ظاهر خواهند شد.‌

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران با عشق شهرداری سپاس‌گزارم که در آخرین بازی در خانه به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند، امیدوارم که در بازی فردا نیز هوادار بیشتری به ورزشگاه بیاید تا بتوانیم با روحیه‌ای بیشتر مقابل حریف ظاهر شویم و نیم فصل اول را با کسب سه امتیاز به‌پایان برسانیم‌.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار