تیم فوتبال نوجوانان نوین فولاد یزد در هفته چهارم مسابقات قهرمانی باشگاه های کشوردر مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد 2 بر صفر تیم مدعی ذوب آهن اصفهان را شکست داد.
کد خبر: ۵۳۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳ 09 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»در این مسابقه که با حضور جمعی ار هواداران و خانواده های یزدی طرفدار فوتبال برگزار شد، بازیکنان تیم نوین فولاد از همان ابتدای دیدار با ارائه یک بازی فنی برای شکست حریف حمله های زیادی را انجام دادند.
در اواخر نیمه اول در دقیقه 40 محمد صادقیان موفق شد به زیبایی دروازه حریف را فرو ریزید و به رغم تلاش تیم میهمان این نتیجه تا اواخر مسابقه نیز باقی ماند.
بازیکنان تیم نوین فولاد یزد که همچنان برای به ثمر رساندن گل بیشتر از خود اشتیاق نشان می دادند در دقیقه 90 هم باز در یک کار هماهنگ توسط سید طاها طباطبایی موفق به گلزنی شدند و این نتیجه تا انتهای دیدار حفظ شد.
تیم فوتبال نوین فولاد یزد در هفته پنجم رقابت ها در روز جمعه 24 آذرماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میهمان تیم حافظ این شهرستان خواهد بود.
مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه های کشور در چهار گروه پیگیری می شود و تیم نوین فولاد یزد در گروه چهارم با تیم های فجرشهید سپاسی شیراز ، مس رفسنجان ، مس کرمان ، حافظ فارس ، البدر بندر کنگ هرمزگان و ذوب آهن اصفهان همگروه است.
همچنین در گروه یک ، تیم های پدیده مشهد ، دانش فریدونکنار ، نساجی مازندران ، پدیده ساری ، متین بابل ، پیکان تهران و پیروزی ساری و در گروه دوم نیز ، سپاهان گیلان ، شهرداری ارومیه ، گسترش فولاد تبریز ، پورالبرز ، ملوان بندر انزلی ، مقاومت تهران ، تراکتورسازی تبریز و شهرداری سقز حضور دارند.
در گروه سه نیز تیم های فولادخوزستان ، نفت اهواز ، شاهین شهرادی بوشهر ، سپاهان اصفهان ، صبای قم ، استقلال بوشهر ، امیدگناوه و نفت آبادان همگروه هستند.
مسابقات در مرحله اول بصورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می کند و در مرحله بعد در 2 گروه مسابقات را بصورت مجتمع برگزار و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود و مسابقات را بصورت مجتمع انجام تا در نهایت تیم های اول تا سوم کشور مشخص شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار