تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی در پیامی مشترک خواستار مشارکت بیشتر و هدفمند مردم استان برای بازسازی مناطق زلزله زده شدند و آن را سرمایه ارزشمند انسانی دانستند.
کد خبر: ۵۳۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 09 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی در پیامی مشترک خواستار مشارکت بیشتر و هدفمند مردم استان برای بازسازی مناطق زلزله زده شدند و آن را سرمایه ارزشمند انسانی دانستند.

 در این پیام آمده است: وقوع زلزله کرمانشاه در 21 آبان ماه موجب جان باختن 436 تن از هموطنان، مجروح شدن هزاران نفر و خساراتی مالی فراوان شد که ترمیم این جراحات به همت و حضور همه بخش ها نیاز دارد.

این پیام می افزاید: در لحظات اولیه وقوع این زمین لرزه حضرت آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت به ملت ایران، تاکید کردند که همه دستگاه های لشگری، کشوری با همه همت و امکانات به یاری آسیب دیدگان بشتابند و حضور و تلاش بسیج مردم، سپاه پاسداران و ارتش در کنار دیگر دستگاه های دولتی فصلی ماندگار از همدلی و انسانیت را در تاریخ ایران ثبت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: حضور آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده و حمایت های ایشان از مردم این منطقه و نگرانی های ایشان در خصوص اسکان این مردم جای تقدیر و تشکر دارد و اکنون که مدتی از این حادثه تلخ و مصیبت بار می گذرد لزوم بازسازی سریع مناطق حادثه دیده با توجه به سرمای هوا به شدت احساس می شود.

در این پیام آمده است:با اقدامات اولیه در مدیریت پس از بحران، زندگی در مناطق زلزله زده بار دیگر جریان گرفته و در تصمیمات اخذ شده عملیات بازسازی مناطق زلزله زده به استان های محول شده که امید است با همراهی و مساعدت مردم عملیات ساخت و ساز در این مناطق سرعت بگیرد.

پیام افزوده است: با توجه به آغاز فصل سرما، زمان بر بودن عملیات ساخت و ساز و تاکید مقام معظم رهبری، سرعت بخشی به عملیات خدمت رسانی و بازسازی در مناطق زلزله زده منوط به همراهی پررنگ ملت شریف در صحنه است و به منظور مشارکت در ساخت مسکن برای نیازمندان زلزله زده غرب کشور نوعدوستان می توانند کمک های نقدی خود به شماره حساب 6000006 نزد بانک رسالت واریز کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار