استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش استان مرکزی گفت: از ظرفیت صنایع باید در جهت پیشرفت ورزش استان مرکزی استفاده شود.
کد خبر: ۵۳۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 04 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید علی آقازاده در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش استان مرکزی که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بعد از وقفه چند ساله برگزار شد ظرفیت ورزش استان مرکزی بیش از آن چیزی است که امروز خروجی داریم عنوان کرد و گفت: به عنوان کسی که جامعه ورزش را میشناسد بیان میکنم میزان فعالیت ورزشی در استان مرکزی باید بیشتر باشد.

استاندار مرکزی داشتن واحدهای تولیدی صنعتی در استان مرکزی را فرصت بسیار خوبی برای ارتقاء ورزش استان دانست و افزود: است که بتوانیم بهره ببریم و رشته های مختلف ورزشی باید از ظرفیت صنایع استان بهره مند شوند اما از این ظرفیت غافل مانده ایم. عمدتا قهرمانان با همت خود و کمک های پراکنده به مقام دست پیدا کرده اند.

استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: جامعه ورزش باید با همت مسئولان استان با استفاده از ظرفیت شرکت های بزرگ تولیدی صنعتی که قانونا باید بخشی از درآمد خود را صرف امور ورزشی کنند و این کار تا امروز خیلی پراکنده انجام شده بهره مند شوند.

آقازاده تاکید کرد: قول خواهم داد در عرض دو ساله تیم های پایه را در ورزش قهرمانی به رده های اول و برتر کشور برسانیم و مدال های فراملی کسب کنیم.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار