مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری اراک:
تابناک مرکزی: نشت گاز و انفجار کپسول گاز در زیرزمین یک واحد مسکونی واقع در اراک چهار مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۵۳۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 03 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ مسعود آقازیارتی مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری اراک گفت: این حادثه ساعت 21:11 شب گذشته رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 100 به همراه گروه امداد و نجات 103 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک به انتهای خیابان فاطمیه، سه راه پیوند، کوچه متانت 2 اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری اراک افزود: در محل حادثه یک ساختمان سه طبقه مسکونی مشاهده شد که طبقه زیرزمین این ساختمان دچار انفجار و آتش سوزی شده بود.

 آقازیارتیدر ادامه گفت: براثر شدت این حادثه شیشه ها و قسمتی از دیوارها، درها و شیشه های طبقات دیگر ساختمان تخریب شده بود.

وی با اعلام اینکه بر اثر این حادثه یکی از ساکنین به شدت دچار سوختگی شده بود افزود: با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در قسمت های مختلف ساختمان، آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی مشغول مهار شعله های آتش در زیرزمین شدند.

 آقازیارتی اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از جستجو در ساختمان سه نفر خانم از داخل طبقات که دچار آسیب دیدگی شده بودند را از ساختمان خارج کرده و به اتفاق مردی که دچار سوختگی شده بود تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی در پایان گفت: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش، با ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح خیابان به کمک عوامل شهرداری، محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی اراک پس از بررسی، علت بروز این حادثه را نشت گاز از یک کپسول مایع در زیرزمین مسکونی و ایجاد جرقه و در نهایت انفجار گاز و آتش سوزی اعلام کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار