عضو شورای شهر قزوین:
عضو کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر قزوین گفت: ضای موجود در شورای پنجم و نگاه اعضای شورا به ورزش نگاهی ویژه است.
کد خبر: ۵۳۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 03 December 2017
به گزارش تابناکاز قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین محسن حق‌شناس عضو کمیسیون ورزش و سلامت در جلسه این کمیسیون در راستای اهمیت ورزش همگانی توضیح داد: فضای موجود در شورای پنجم و نگاه اعضای شورا به ورزش نگاهی ویژه است و باید از این فضا بهترین استفاده را برد.

وی افزود: نکته‌ای که در اینجا حائز اهمیت است، باید بین ورزش همگانی و تفنن تفاوت قائل شد. تا زمانی که به ورزش قهرمانی فکر نکنیم نمی‌توانیم ورزش همگانی داشته باشیم و اگر غیر از این باشد این موضوع ابتر خواهد بود.

عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: بدون شک تبلیغات در حوزه ورزش همگانی باید تداوم داشته باشد چراکه بخشی از همایش‌های پیاده‌روی فقط جنبه شعاری دارد نه شعور ورزشی.

حق‌شناس ادامه داد: چه دلیلی دارد در همایش پیاده‌روی پراید جایزه داده شود؟ بهتر است به جای اینکار چندین دوچرخه به قرعه گذاشته شود و در کنار آن تجلیل از خادمان ورزش‌های همگانی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: باید برای شهردار مشاور ورزش همگانی در نظر گرفته شود تا نقص‌های این طرح برطرف شود.

عضو کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر قزوین عنوان کرد: ورزش همگانی بدون کمک آموزش و پرورش و بهزیستی درمان نمی‌شود.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: تأثیر حضور مسئولان بر ورزش همگانی زیاد است و باید مسئولان همراه مردم باشند و تا زمانی که مسئولان کتانی نپوشیده‌اند و پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نکرده‌اند طرح ورزش همگانی محقق نمی‌شود.

عضو شورای شهر قزوین افزود: زیرساخت‌های ورزش همگانی باید تأمین و تکمیل شود. تأثیرگذاری مساجد محوری در طرح توسعه ورزش همگانی و حضور افراد ذی‌نفوذ موجب سرعت رشد و فراگیری ورزش خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار