مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان به مناسبت (سوم دسامبر) 12 آذر و با توجه به اهمیت تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولیت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 03 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی، رفیعی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی افزود: مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان امروز در محل سالن کوه نور مجموعه تفریحی فرهنگی هتل امیر کبیر اراک و همزمان در سراسر استان با حضور مسئولین استانی و کشوری؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ جمعی از خیرین و جمع کثیری از معلولین تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی برگزار می شود.

به گفته وی این مراسم با رویکرد تحقق اصل کرامت و عدالت برای تمامی معلولین بر اساس آموزه‌های دین اسلام و با هدف اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولین از طریق شناساندن توانمندی‌های معلولین برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی شعار امسال روز جهانی معلولین را «تصویب لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت؛ اقدامی فراگیربرای تحقق جامعه پایدار و پذیرا برای همه » اعلام کرد.

رفیعی گفت: در این مراسم از چهره های ماندگار خادم معلولین و همچنین معلولان موفق در عرصه های فرهنگی؛ ورزشی و اجتماعی تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار