تابناک مرکزی: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از حضور یکصد و ۲۶ عکاس در دومین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 30 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان؛ حمید کربلای حسنی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا در اراک گفت: این جشنواره نیز همچون سنوات گذشته با استقبال گسترده از سوی عکاسان روبرو بود که یکصد و 26 عکاس بومی و غیر بومی در این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 96 عکاس بومی و 30 مهمان از شهرهای مختلف و غیر بومی هستند، افزود: عکاسان بومی، بدون محدودیت در بخش حضوری دومین جشنواره ملی عکس من و شهر- زشت و زیبا حضور داشتند.

این مقام مسئول اضافه کرد: ثبت نام از روز یکشنبه 5 آذر ماه ساعت 9الی 13 و 15 الی 18 در محل فرهنگسرای شهر واقع در کوی صنعتی انجام شد و عکاسان می بایست فقط با دوربینی که ثبت اگزیف شده عکاسی کنند.

کربلای حسنی با بیان اینکه کلیه آثار این بخش برای عکاسان بومی جداگانه داوری شده است، خاطر نشان کرد: ثبت نام فقط در زمان اعلام شده صورت و علاقمندان به شرکت در این جشنواره در زمان تعیین شده مراجعه کردند.

وی همچنین از داوری بخش ویژه حضوری (بومی و غیر بومی) دومین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا نیز خبر داد و گفت: صبح امروز پنج شنبه 9 آذرماه ماه با حضور آقایان اسماعیل عباسی، مهدی مقیم نژاد و پیمان هوشمند زاده داوری بخش ویژه حضوری (بومی و غیر بومی) دومین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا آغاز و پس از بررسی و تبادل نظر در نهایت نفرات برگزیده مشخص خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک به چگونگی ثبت نام عکاسان مدعو غیربومی برای شرکت در بخش حضوری دومین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا و شرکت این عزیزان در مسابقه نیز اشاره کرد و گفت:  عكاسان غیربومی علاقمند به شركت در بخش ویژه (حضوری) این جشنواره از روز دوشنبه 6 آذرماه ازساعات 16الی 18 به هتل امیر کبیر مراجعه و در بخش حضوری ثبت نام و کارت شرکت در جشنواره را دریافت کردند.

کربلای حسنی همچنین از برگزاری اختتامیه این جشنواره خبر داد و افزود: آیین تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره ملی عکس من و شهر زشت و زیبا و سومین جشنواره ملی کاریکاتور شهر + من روز جمعه 10 آذر ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از نفرات برگزیده تقدیر خواهد شد، ادامه داد: این جشنواره با حضور داوران جشنواره در دو بخش عکس و کاریکاتور، حمید احمری طنز پرداز، کمدین احمد رضا موسوی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک همچنین از برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 10 آذر ماه همزمان با اختتامیه جشنواره ها آغاز و تا 19 آذر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار