فوتبال فریدونکنار این هفته، روزهای پرترافیکی را پشت سر می‌گذارد که مهم‌ترین آن پیروزی دراماتیک نوجوانان دانش فریدونکنار در لیگ برتر کشور و شکست شهرداری این شهر در دیداری ۶ امتیازی بود.
کد خبر: ۵۳۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 29 November 2017
 بصیرنیوز، فوتبال فریدونکنار این هفته، روزهای پرترافیکی را پشت سر می‌گذارد که مهم‌ترین آن پیروزی دراماتیک نوجوانان دانش فریدونکنار در لیگ برتر کشور و شکست شهرداری این شهر در دیداری ۶ امتیازی بود.
 
از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور دانش فریدونکنار با سرمربیگری سیدکریم محمدی مربی نام‌آشنای خود برنده دربی مازندران شد و با گل‌های دقایق پایانی شکست یک بر صفر را با پیروزی دو بر یک تغییر داد.
 
در این دیدار که بین دو تیم دانش فریدونکنار و پیروزی ساری در استادیوم شهدای کریم آزادی این شهر برگزار شد، تیم میزبان ابتدا از حریف ساروی خود با یک گل عقب افتاد و این نتیجه تا دقیقه ۸۲ ادامه داشت اما به یکباره ورق برگشت و دانش فریدونکنار با گل‌های دقیقه ۸۳ و ۹۳ توانستند میهمان خود را شکست دهند.
 
تیم جوانان دانش فریدونکنار نیز در هفته پنجم لیگ دسته اول جوانان کشور در خانه به مصاف تیم قدرتمند ملوان بندر انزلی رفت و در یک بازی حساب شده و با وجود موقعیت‌های خوب گلزنی نتوانست از سد حریف خود بگذرد و نتیجه ارزشمند تساوی بدون گل را به دست آورد.
 
تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران، نتایج نسبتا خوبی را به دست آورده و همشهریان فریدونکناری را به صعود به لیگ دسته سوم کشور امیدوار کرده بود، دومین شکست متوالی خود را پذیرا شد تا صدر جدول را در برابر یکی از حریفان اصلی خود از دست دهد.
 
تیم فوتبال درخشان فریدونکنار نیز در رقابت‌های لیگ دسته اول بزرگسالان مازندران در مرحله نخست پس از مدت‌ها طعم تلخ شکست را چشید.
 
این تیم که با مربی جوان و آینده‌دار خود مهدی یزدانی در این رقابت‌ها حاضر شده است نخستین شکست خود را متحمل شد اما این امر مانع از حضور تیم جوان و شایسته وی به مرحله بعدی رقابت‌ها نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار