تابناک مرکزی: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سهمیه استان در طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی سه هزار و ۹۰۰نفر است که تا کنون سه هزار و ۶۵۰نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۵۳۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 28 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، محمد تقی آبایی هزاوه ضمن بیان اینکه از این تعداد دو هزار نفر واجد شرایط بودند، اظهار کرد: کارورز به فرد دانش آموخته دانشگاهی جویای کار اطلاق می شود که در چهار چوب استاندارد های آموزشی به فرا گرفتن مهارت می پردازد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از طریق طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی ۳۰داوطلب با ۱۴۴ واحد پذیرنده متقاضی در سطح استان همکاری می کنند.

آبایی با بیان اینکه طول دوره کارورزی چهار ماه و حداکثر شش ماه برای هر کارورز متناسب با ظرفیت بنگاه ها و استاندارد های آموزشی تعیین می گردد تصریح کرد: در شهرستان خمین با توجه به اینکه جزو مناطق محروم و کمتر برخوردار است حداکثر دوره برای هر کارورز تا ۹ماه قابل افزایش است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی هدف از اجرای این طرح را ایجاد انگیزه کار آفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان دانست و خاطر نشان کرد: اجرای این طرح باعث افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار می شود.

وی اظهار کرد: تمامی دانش آموختگان دانشگاهی جویای کار و متقاضی کارورزی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: حداکثر سن برای مقاطع کاردانی به منظور سپری کردن طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی ۲۵ سال، کارشناسی ۲۸سال و کارشناسی ارشد و دکتری ۳۳ سال است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار