استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: بسيج تبلور ارزش‌هاي انقلاب اسلامی، آگاهي و بصيرت مردمي است.
کد خبر: ۵۳۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 27 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: بسيج تبلور ارزش‌هاي انقلاب اسلامی، آگاهي و بصيرت مردمي است.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌نگری و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  است که بر تارک آن نام بسیج و بسیجی درخشنده و الهام‌بخش است.

آقازاده بیان کرده است: تشکیل بسیج مستضعفین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به عنوان نماد اقتدار، مقاومت و بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با همیاری و اتحاد مردمی، توطئه‌های فرا روی ایران اسلامی را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های راهبردی، تعیین‌کننده و اثرگذاری در حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته است.

آقازاده ابراز کرده است: بسیج تبلور ارزش‌های انقلاب، آگاهی و بصیرت مردمی است و فرهنگ بسیج فرهنگی توأم با شور و شعور انقلابی و ارزشهای اسلامی است چراکه بسیاری از توفیقات کشور خصوصاً پیروزی درجنگ نابرابرهشت ساله و امنیت و آرامش و شکوه وعظمت امروز ایران اسلامی ثمره حضور با اقتدار سروقامتان بسیج در تمامی عرصه های اجتماعی و فرهنگی کشور است و رمز تداوم این توفیقات در تقویت بسیج و نهادینه ساختن تفکر بسیج و بسیجی در بین آحاد جامعه است.

استاندار مرکزی تصریح کرده است: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی مشهود است، همانگونه که امروز نیز بسیج و بسیجیان توانسته اند در عرصه های مختلف از جمله سازندگی و سرعت بخشیدن به روند پیشرفت  و توسعه کشور و همچنین تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری را به انجام برسانند .

آقازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه استان مرکزی تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسالت کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
جناب استاندار سلام .لطفا به فکر فرماندارانیکه خانواده هاشان درمحل ماموریتشان نیست ، باش. نمیشه سرعت تصمیم گیری را افزایش بدهید.یا ششماه فرصت میخواهید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار