فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
تابناک مرکزی: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر روز که جلوتر می‌رویم فتنه دشمن ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند ولی در طول این سال ها هر جا مردم در برابر فتنه و توطئه دشمنان در صحنه حضور داشته‌اند پیروزی از آن جبهه اسلام شده است.
کد خبر: ۵۳۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 27 November 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بسیجیان شهرستان اراک تحت عنوان «شکوه مقاومت» که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد قدمت دشمنی با جمهوری اسلامی ایران را چهل سال عنوان کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنانی که از حیث قدرت کوچک و ضعیف نبودند کلید دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران زدند اما ایران اسلامی در برابر این دشمنان قد خم نکرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایمان به وعده الهی را عامل عدم موفقیت دشمن در پیشبرد اهداف خود عنوان و بیان کرد:  شکست اهداف دشمنان در حالی رقم خورده است که دشمن از نظر تجهیزات نظامی و دفاعی بالاتر از ما قرار داشت و در این مدت با تمام توان و از ته دل برای شکست انقلاب تلاش کرد ولی هر بار شکست خورد.

وی افزود: در تمام سال هایی که از عمر انقلاب می گذرد برای تقویت قوای خود روزی را از دست نداده و نمی‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توان نظامی استکبار جهانی و دیگر دشمنان نظام اسلامی گفت: به رغم تمامی این توان‌ها ولی در یک مورد هم نمی‌توانند مثالی بیاورند که در مقطعی شیطان بزرگ و شیطانک‌های کوچک تر از او بر ملت ایران پیروز شده‌اند.

فدوی با تاکید بر اینکه ماهیت دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ماهیت حق و باطلی است، گفت: ماهیت این جنگ حق و باطلی است که تحت هیچ شرایطی در کنار هم قرار نمی‌گیرند. متاسفانه آنچه که از سوی برخی افراد مورد غفلت قرار گرفته است همین ماهیت حق و باطلی دشمنی است.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمود؛«ما مکلف به انجام تکلیف هستیم نه نتیجه»  افزود: اگر برای حفظ ارزش‌های اسلامی ما به وعده خود عمل کنیم بی‌شک وعده خدا نیز محقق خواهد شد و پیروزی از آن جبهه اسلام خواهد بود، بنابراین هر کس در هر پُست و مسئولیتی باید به تکلیف عام خود عمل کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر روز که جلوتر می‌رویم فتنه دشمن ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند ولی در طول این سال ها هر جا مردم در برابر فتنه و توطئه دشمنان در صحنه حضور داشته‌اند پیروزی از آن جبهه اسلام شده است.

فدوی با اشاره ایجاد و حمایت از داعش در سوریه توسط استکبار جهانی گفت: در جریانات اخیر منطقه استکبار جهانی تصمیم گرفت در سوریه روال جبهه مقاومت را تغییر دهد ولی همانگونه که خودشان اذعان کردند نتوانستند به این هدف خود دست پیدا کنند.

وی افزود: 7 سال بود به دنبال تحقق هدفشان در سوریه بودند ولی ایران اجازه نداد؛ ایران یعنی جمهوری اسلامی یعنی مردمی که به شرط خدا برای نصرت عمل کردند و دلیل محکم‌تر شهدای ما هستند که در این مدت بیش از 200 هزار شهیدی که برای انقلاب و اسلام، مردم ما ایثارگرانه و با شور و شوقی که می‌توانند در راه خدا انجام دهند، دادند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این مدت ملت ایران با جان خود در برابر تهدیدات ایستادگی کرده‌اند و وقتی که بندگان خدا به تکلیف خود عمل کنند وعده خدا نیز محقق می‌شود.

فدوی با تاکید بر اینکه پیروزی با اتصال به ریسمان الهی حاصل شده است، گفت: تمامی این گروه‌های تکفیری که در دنیا وجود دارند با چند واسطه با شیطان بزرگ ارتباط دارند.

وی با اشاره به اینکه توان نظامی استکبار جهانی دریاپایه است، گفت: استکبار جهانی با اتکاء به توان نظامی دریاپایه خود در دنیا به شرارت می‌پردازد و بیش از 700 پایگاه نظامی در سراسر دنیا دارد و ان شاءاله همین عاملی در فروپاشی او خواهد بود اما در مقابل این توان دشمنان جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت بازدارندگی بالایی بوده که دشمنان را وادار کرده است قدرت بازدارندگی خود را ارتقاء بخشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وزیر دفاع آمریکا در 22 اریبهشت سال گذشته اعتراف کرد که با هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به دنبال ایجاد توانی برای مقابله با قدرت ایران هستند، امروز ما در مرحله سوم هستیم.

فدوی ادامه داد: در مرحله اول ملت ایران در برابر دشمنان جانانه ایستاد و دفاع کرد در مرحله دوم با افزایش توان نظامی و دفاعی خود توانستیم توان بازدارندگی خود را ارتقاء دهیم تا جایی که با گذشت 30 سال از جنگ تحمیلی استکبار جهانی جرأت شلیک یک گلوله را هم به سمت ما پیدا نکرده است و خود می داند اگر بخواهد کوچکترین حرکتی را علیه نظام اسلامی داشته باشد ضررش خیلی بیشتر از نفع آن است.

وی افزود: مرحله سوم مرحله‌ای است که دشمن را واردار کرده‌ایم که برای مقابله با قدرت جمهوری اسلامی ایران بایستی توان بازدارندگی خود را ارتقاء بخشد، نباید از این مسئله غافل شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید مجدد بر اینکه ماهیت دشمنی ما با استکبار جهانی ماهیت حق و باطلی است، گفت: اگر کسی تصوری غیر از این از ماهیت جنگ دشمن با ملت ایران داشته باشد بایستی نسبت به داشتن کوچکترین توان عقلی و سیاسی او شک داشت.

دریادار فدوی خاطرنشان کرد: هر روز در دریا شاهد تمکین، ضعف و دستورگیری شیطان بزرگ از رزمندگان اسلام در دریاها هستیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار