تابناک مرکزی: مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوا در شهرهای مختلف این استان از فردا (پنجشبنه) هشت تا 12 درجه سانتیگراد سردتر می شود.
کد خبر: ۵۲۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱ 22 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا؛ رضا مرادی افزود: ورود یک سامانه بارشی فعال از روز سه شنبه در کشور موجب بارش هایی در بیشتر نقاط استان مرکزی شد، هر چند شدت بارش ها قابل ملاحظه نبود اما پیش بینی می شود جبهه سرد سامانه عصر امروز نیز برخی نقاط استان را فرا گیرد.

وی بیان کرد: این سامانه امروز (چهارشنبه) در استان مرکزی به شکل رگبار باران و رعد و برق و وزش باد خواهد بود و احتمال رگبار برف نیز در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: این سامانه فردا (پنجشنبه) از استان خارج می شود و با عبور آن به دلیل افزایش شدید فشار هوا و ریزش هوای سرد از عرض های شمالی، دمای هوا هشت تا 12 درجه سانتیگراد سردتر می شود و روند کاهش دما تا یکشنبه هفته آینده (پنجم آذرماه) ادامه دارد.

مرادی، وضعیت هوای استان مرکزی تا اواخر وقت امروز (چهارشنبه) را به صورت قسمتی ابری در برخی از نقاط استان رگبار باران، احتمال رعد و برق و وزش باد و روز پنجشنبه کمی تا قسمتی ابری، همراه با مه صبحگاهی و وزش باد پیش بینی کرد.

وی گفت: روز جمعه (سوم آذرماه جاری) به دلیل عبور یک موج تراز میانی جو افزایش ابر در نقاط مختلف استان مرکزی شکل می گیرد که شرایط برای بارش در این روز مساعد نیست اما احتمال بارش های پراکنده باران و برف در برخی نقاط کوهستانی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار