تابناک مرکزی: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از امداد فرهنگی این استان به زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 18 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان، جهانبخش قنبری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: از لحظه های آغازین زلزله مردم فهیم و ولایتمدار استان مرکزی همدل و همراه با مردم در سراسر کشور آماده کمک رسانی و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی خود به زلزله زدگان بودند که این مهم جای قدر دانی دارد.

وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان و بازماندگان این حادثه دلخراش نیازمند ایجاد روحیه و انگیزه برای ادامه زندگی و کنار آمدن با این مصیبت بزرگ هستند، افزود: امداد فرهنگی کاری است که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برای کمک به این عزیزان آغاز شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این راستا کانون پرورش فکری به کودکان آسیب دیده مناطق زلزله زده غرب کشور امداد فرهنگی می رساند، ادامه داد: جمع آوری کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر برای این عزیزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا مرحمی باشد بر بخشی از دردهای این عزیزان.

قنبری با بیان اینکه از طرح از 25 آبان آغاز شده است، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این کار فرهنگی می توانند از ساعت 8 تا 17 برای اهدای هدایای خود به پارک آزادی مرکز فرهنگی هنری مجتمع اراک و تمامی مراکز فرهنگی هنری در سراسر استان مراجعه کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اضافه کرد: پایگاه های جمع آوری کمک های فرهنگی در استان مرکزی تا روز 30 آبان ماه ادامه دارد و کمک های جمع آوری شد در سریع ترین زمان به دست این عزیزان رسانده خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار