مدیرکل انتقال خون استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: مدیرکل انتقال خون استان مرکزی گفت: کلیه پایگاه‌های انتقال خون استان به جهت خونگیری از اهداکنندگان آمادگی لازم را دارند.
کد خبر: ۵۲۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 14 November 2017

 به گزارش تابناک مرکزی؛ بر اساس اعلام صداوسیما؛ دکتر فاطمه مهدویانی عنوان کرد: با توجه به زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور، انتقال خون استان مرکزی جهت کمک‌رسانی به مصدومان حادثه از آمادگی لازم برخوردار است.

وی تصریح کرد: انتقال خون استان آمادگی خود را جهت پشتیبانی اعلام کرده است و هماهنگی‌های لازم نیز جهت ارسال واحدهای خونی انجام گرفته است که به محض اعلام نیاز به سرعت اقدامات لازم جهت ارسال خون اجرایی می‌شود.

مهدویانی با اشاره به آمادگی پذیرش اهداکنندگان خون در استان افزود: در حال حاضر آمادگی کافی وجود دارد، اما با توجه به اینکه ممکن است در روزهای آینده نیز مصدومانی از زیر آوار خارج شوند و نیازمند خون‌رسانی باشند، اهداءکنندگان می‌توانند در روزهای آینده نیز اقدام به اهدای خون کنند.

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی تاکید کرد: ذخیره خونی استان کامل است و امکان ارسال گروه‌های خونی مختلف وجود دارد، اما با توجه به اینکه ممکن است طی امروز و روزهای آینده اعمال جراحی اورژانسی انجام گیرد به گروه‌های خونی منفی نیاز بیشتری وجود دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار