با حکم رئیس کمیته امداد استان مرکزی:
تابناک مرکزی: رئیس کمیته امداد استان مرکزی در حکمی علی حامدی را به عنوان رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان مرکزی منصوب کرد.
کد خبر: ۵۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 13 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی رئیس کمیته امداد استان مرکزی در حکمی علی حامدی را به عنوان رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان مرکزی منصوب کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در آئین معارفه رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان مرکزی که با انتصاب رئیس کمیته امداد منطقه دو، رئیس اداره حراست و رئیس اداره حقوقی نیز همراه بود با بیان اینکه حفظ عزت و کرامت خانوارهای تحت حمایت از مهم‌ترین وظایف امدادگران کمیته امداد است، گفت: رسیدگی به امور خانوارهای نیازمند، تقویت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی در بنیان خانواده و ایجاد بسترهای توانمندسازی از اولویت‌های کاری در کمیته امداد است.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های کارکنان و منابع مردمی بیان کرد: رمز موفقیت در خدمت‌رسانی به محرومان استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تلاش در جهت توسعه مشارکت‌های مردمی است.

وی با تأکید بر ترویج سنت‌های حسنه در بین خانوارهای تحت حمایت، گفت: رسیدن به استقلال و تأمین خودکفایی با رشد ایمانی و تقویت روحیه جهادی میسر است و تلاش برای ارتقای سطح دینی مددجویان تحت حمایت از اقدامات ضروری در بین مدیران و مسئولان این نهاد است.

 وی در پایان بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد را اعتماد مردمی دانست و مطرح کرد: کمیته امداد امین مردم است و پست اداری در این نهاد مردمی امانتی برای خدمت گذاری مناسب‌تر به اقشار کم‌بضاعت و آسیب‌پذیر بوده و هدف از انتصاب‌های جدید تلاش بیشتر برای تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

شایسته ذکر است، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در احکامی جداگانه ناصر علیمردان را به‌عنوان رئیس کمیته امداد منطقه دو، محمد فراهانی منش را به‌عنوان رئیس اداره حراست، جواد شریفی را به‌عنوان رئیس اداره حقوقی و علی حامدی را به‌عنوان رئیس اداره اکرام منصوب کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار