تابناک مرکزی: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی از آنلاین سازی تابلوهای پیام متغیر محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 11 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس؛ علی زندی‌فر از آنلاین سازی تابلوهای پیام متغیر محورهای مواصلاتی در استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: این تابلوها در کیلومتر 14 محور اراک ـ سلفچگان، کیلومتر 14 و 74 آزادراه ساوه ـ تهران و کیلومتر 30 محور دلیجان ـ سلفچگان نصب‌شده‌اند.

 وی با تأکید بر اینکه تابلوهای پیام متغیر برای نمایش پیام‌های ترافیکی در سطح جاده‌ها، بزرگراه‌‌ها، تونل‌ها و مبادی پرتردد و حادثه‌خیز مورداستفاده قرار می‌گیرد، افزود: این تابلوها قابلیت ارتباط با مرکز کنترل را دارا می‌باشند، بنابراین تمام پیام‌های مربوط به کیفیت جاده، سنگینی ترافیک، توصیه‌های ایمنی و موارد دیگر را می‌توان در زمان‌های مقتضی به تابلو ارسال کرد و با استفاده از این نوع تابلوها می‌توان ضریب امنیت جاده و همچنین فرهنگ رانندگی را ارتقا بخشید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: این تابلوها از قابلیت نمایش به‌صورت واضح، روشن و خوانا که زمان کافی را به رانندگان برای خواندن پیام می‌دهد، برخوردار است، این مسئله کمک می‌کند که راننده پیام را بخواند و بر اساس آن عمل کند، یعنی پیش از رسیدن به نقطه عمل تمام اقدامات پیش‌نیاز را در حالت آسوده و راحت و ایمن صورت دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار