نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اجرای طرح های عمرانی که امکان بهره برداری آنها در سال 97 وجود دارد باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 11 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست بررسي طرح هاي ملي استان جهت درج در لايحه بودجه سال 97 که با استاندار و مجمع نمایندگان استان صبح امروز در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با شرایط موجود کشور وضعیت بودجه عمرانی سال آتی نسبت به سال های گذشته مطلوب نیست و باید در حلقه مدیریتی استان تدابیر و سیاست های حکیمانه ای دیده شود تا راهبری اجرای طرح های عمرانی بر اولویت ها قرار گیرد و نمی توان همه کارها را به موازات همدیگر پیش برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: پول های قطره چکانی جوابگوی هزنیه های کلان نیست و باید روشی اجرا شود تا طرح هایی که امکان بهره برداری در سال 97 را دارد با قوت و حمایت اصولی پیگیری و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نمایندگان باید برای منافع استان در بودجه سال 97 تلاش مضاعفی را داشته باشند و تمامی ظرفیت های قانونی را در راستای توسعه استان مرکزی برای بهبود وضعیت بودجه ای سال آتی به کار گیرند.

وی اظهار کرد: بحث حذف یارانه ها از قشرهای متوسط و بالای جامعه از ضروریاتی است که توسط نمایندگان مجلس باید دنبال شود زیرا دامن زدن به مصرف ظلم بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: توجه به تامین و مصرف آب، گسترش آبیاری نوین کشاورزی با محوریت آبیاری قطره ای، پیگیری راه آهن سریع السیر، انجام کارهای مطالعاتی در طرح های محورهای ارتباطی، توسعه شرکت های دانش بنیان، مبارزه با چالش های مختلف اجتماعی و احیای روستاها به معنای واقعی از دیگر اولویت ها است که در توزیع بودجه در این استان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار