سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک:
تابناک مرکزی: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: نمایش مذهبی «اگر زینب نبود» در اراک به مدت 10 روز در فرهنگسرای شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 08 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از اجرای نمایش مذهبی «اگر زینب نبود» برای چهارمین سال متوالی خبر داد و گفت: این نمایش به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با همکاری شهرداری و شورای شهر اراک به مدت 10 روز در فرهنگسرای شهر برگزار می‌شود.

 وی افزود: امسال چهارمین سالی است که به مناسبت دهه آخر ماه صفر و ایام اربعین حسینی اجرای نمایش مذهبی را در اراک شاهدیم، در دو سال نخست این نمایش مذهبی با عنوان «زائر عشق» و سال گذشته و امسال نیز با عنوان «اگر زینب نبود» را برای مخاطبان به روی صحنه می‌رود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: این نمایش توسط گروه هنری اشک و لبخند به کارگرانی رضا یونس‌فرد اجرا می‌شود و علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌تواند از روز 19 آبان ساعت 18 به مدت 10 روز به فرهنگسرای شهر اراک واقع در کوی صنعتی مراجعه کنند.

کربلایی حسنی مدیحه سرایی و افتتاح نمایشگاه عکس عاشورایی را از دیگر برنامه‌های اجرای ذکر کرد و گفت: اولین سوگواره عکس عاشواریی با هدف تبیین فرهنگ عاشورا و ترویج بیش از پیش این فرهنگ در جامعه به همت این سازمان در این ایام برپا می‌شود.

وی افزود: 450 عکس از 70 شرکت کننده برای شرکت در این سوگواره به دبیرخانه ارسال شده است که پس از داوری و انتخاب آثار برتر نمایشگاهی در فرهنگسرای شهر همزمان با اجرای نمایش «اگر زینب نبود» از این آثار برپا و برترین‌های مسابقه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار