مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری مرکزی گفت: از شوراها و شهرداري ها خواسته ايم كه حتي یک نفر بدون داشتن تخصص و خارج از مقررات نباید در شهرداری ها به کار گرفته شود.
کد خبر: ۵۲۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 07 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ حسن قربانی مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه در امور استخدامی، باید ضوابط و مقررات را رعایت کنیم اظهار داشت: با مصادیق استخدامی‌های خارج از ضابطه برخورد و تذکرهای لازم داده شده و قطعا بکارگیری نیرو خارج از ضوابط و مقررات، شهرداری ها را با مشکل مواجع خواهد نمود.

قربانی اضافه کرد: با توجه به آسيب هايي كه اضافه شدن نيروي انساني مازاد به شهرداري ها وارد ساخته، از شوراها و شهرداري ها خواسته ايم كه حتي یک نفر بدون داشتن تخصص و خارج از مقررات نباید در شهرداری ها به کار گرفته شود و اگر نیاز مبرم به بکارگیری نیروی متخصص در شهرداری ها بود باید طبق ضوابط و مقررات و دستورالعمل های مربوطه با گرفتن مجوز استخدامی از مراجع ذیصلاح و فرادستی اقدام شود .

مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استان مرکزی افزود: شهرداران و اعضاي شوراها براي اداره مطلوب شهر و تحقق توسعه بايد به فكر ترسیم چشم انداز آينده شهر و تعریف بسته هاي سرمايه گذاري و شناسايي مزیت های منطقه براي تعريف درآمدهاي پايدار و جذب سرمایه گذار باشند.

قربانی ادامه داد: شهرداري ها باید بیشتر به فکر ایجاد درآمد پایدار بوده و بدانند اداره شهر و شهرداري با اعتبارات اندك دولتي امکان پذیر نیست و بايد نگاه خود به نحوه اداره شهر و اجراي پروژه هاي شهري را به سمت اتكا به مشاركت شهروندان، بهره گيري از منابع مشارکتی و جذب سرمايه گذار عوض نمایند  که خوشبختانه با دستور کار قرار دادن این موضوع  از سال 94 تاکنون با تشکیل جلسات  و معرفی 80 پروژه  و ارزش ریالی بالغ بر 11هزارو 340 میلیارد ریال  بعنوان فرصت های سرمایه گذاری در شهرداری های استان اقدام گردیده است .

مدیر کل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری مرکزی در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری های استان نیز اظهار داشت: پيرو ابلاغ دستورالعمل تبديل وضعيت كاركنان قراردادي شهرداري ها، 666 نفر از كاركنان شهرداري های استان مرکزی، از 29 شهرداري، در 38 رشته شغلي براي تصدي پست هاي سازماني بلاتصدي شهرداري ها در ساختار سازماني جديد ابلاغي با يكديگر رقابت خواهند كرد.

وی تصرح کرد: با اتمام مرحله اول از بررسي مدارك داوطلبيني كه از طريق سامانه آزمون پيش ثبت نام كرده اند، اطلاعات آنان براي برگزاري آزمون در اختيار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار گرفت که با بررسی شرایط احراز و تایید نهایی به سازمان سنجش اعلام گردیده است.

قربانی در خاتمه گفت: زمان برگزاري آزمون و حوزه هاي برگزاري آن پس از انجام هماهنگي هاي لازم از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و دفتر امور شهری وشوراهای استانداری مرکزی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار