از هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۲۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 06 November 2017
تابناک فارس به نقل از دی اسپورت:در چهارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت 14:45 دو تیم فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی در استادیوم حافظیه به مصاف هم می روند.
 
حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:
 
تیم فوتبال فجر سپاسی در هفته یازدهم مسابقات در دربی شیراز مهمان تیم برق جدید فارس بود ، دیداری که در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم خاتمه یافت. تیم ملوان نیز در خانه پذیرای تیم ماشین سازی بود وموفق شد با دو گل مهمان خود را با شکست بدرقه کند.
 
فجری ها که فصل را خوب آغاز نکرده و نتایج ضعیفی در دیدارهای ابتدایی کسب کرده بودند در چند هفته اخیر عملکرد نسبتا خوبی داشته اند و توانسته اند تا رده دهم جدول خود را بالا بکشند و رفته رفته به جمع مدعیان نزدیک شوند. ملوانان نیز پس از نمایش ضعیفی که در دیدارهای آغازین لیگ داشتند چند هفته ای است بهتر نتیجه می گیرند ، آنها امیدوارند با پیروزی در این دیدار و نتیجه نگرفتن سایر تیم های بالا نشین تا رده چهارم خود را بالا بکشند و به جمع مدعیان بپیوندند.
طلایی پوشان شیرازی از یازده بازی که برگزار کرده اند چهار پیروزی، سه تساوی و چهار شکست را بدست آورده اند و با 15 امتیاز در مکان دهم جدول حضور دارند، سپید پوشان انزلی نیز از ده دیدار گذشته چهار پیروزی، چهار تساوی و دو شکست را کسب کرده اند و با 16 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری ماهشهر در رده هشتم جدول جای دارند.
 
شیرازی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان هشت گل به ثمر رسانده اند و نه گل نیز دریافت کرده اند، با توجه به آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد نماینده سیراز به نظر می رسد این تیم در کارهای هجومی با چالش هایی مواجه است، انزلی چی ها نیز در تقابل با رقبا سیزده بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده اند در حالی که ده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، شاگردان نادر دست نشان اگر چه عملکرد قابل قبولی در خط حمله داشته اند اما در خط دفاع حرفی برای گفتن ندارند.
 
تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین عدم نتیجه گیری سایر حریفان می تواند تا رده پنجم جدول صعود داشته باشد ، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی سایر رقبا در کسب نتایج لازم می تواند تا رده چهارم جدول خود را بالا بکشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار