وزیر بهداشت در حکمی دکتر علی بهادر را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب کرد.
کد خبر: ۵۱۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 04 November 2017

 متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی بهادر، استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط اینجانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زیر را انجام دهید:

۱-تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی
۲-تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان
۳-عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم
۴-اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت
۵- حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی که می تواند فرآیند محصولات و ارتقاء سلامت را تقویت نماید.
۶-ارتقای برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی
۷-صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی
۸-توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود
۹-برنامه ریزی و اجرا برای رصد، مدیریت و مطالبه اصلاح مولفه های اجتماعی برای پیشگیری و کنترل تهدیدکننده های سلامت و اعمال رویکرد اجتماع محور سلامت از طریق توانمندسازی تشکل های مردم نهاد و توسعه، تقویت خیریه های سلامت
۱۰-رعایت اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت

امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر محمدهادی ایمانیه در دوران تصدی مسئولیت ریاست این دانشگاه، تقدیر کرد.متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه، خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می فرماید. لذا بدین وسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسوولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

امید است همواره به عنوان یکی از نیروهای ارزشمند در نظام سلامت موفق و پیروز باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار