نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تجهز جوانان را به شمشیر علم و دانش بهترین راه مقابل با دشمن دانست و گفت: ترکیب دو بازوی قلم و اسلحه در پیشبرد اهداف عالیه نظام می‌تواند بسیار سازنده باشد.
کد خبر: ۵۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 02 November 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از بسیجیان دانش‌آموز استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز بر لزوم تدوین برنامه‌های آموزشی کارآمد تاکید کرد و گفت: همه مسئولان بایستی بستر لازم را برای تربیت نسل آینده ساز کشور فراهم کنند.

وی افزود: اگر بتوانیم نسل امروز را به عنوان آینده‌سازان کشور به درستی تربیت کنیم تا خدمتگزاران مومن و متعهدی به نظام اسلامی باشند در تمامی مسائل موفق خواهیم بود و می‌توانند هر کدام آن‌ها از یک بمب اتم کارآمدتر باشند و بمب اتم یعنی دانشمندان، پژوهشگران، علماء و سرداران پایبند به اصول و مبانی انقلاب اسلامی.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه عمل کنند و بسترهای لازم را برای تربیت و هدایت در این مسیر فراهم کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه باید در مسیر توسعه محوری حرکت کنیم، گفت: ترکیب دو بازوی قلم و اسلحه در پیشبرد اهداف عالیه نظام می‌تواند بسیار سازنده باشد.

وی با تاکید بر لزوم پیشرفت علمی برای توسعه و پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: باید در بُعد علمی در بالاترین سطوح علمی در جهان بدرخشیم. متاسفانه بزرگترین نقص نظام آموزشی کشور مهارت محوری نبودن آن است در حالیکه باید بدانیم علم زمانیکه که ارزش آفرین باشد می‌تواند سازنده هم باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بر توجه هرچه بیشتر نظام آموزش بر مباحث اعتقادی و مهارتی تاکید و تصریح کرد: علم باید خود به عنوان ابزار و سلاحی کارآمد به کار برده شود؛ زبان، قلم و تفنگ باید همسو و هماهنگ با یکدیگر و در جهت اهداف عالیه نظام اسلامی عمل کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با یادآوری این مسئله تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخ کشور، قدرتهای بسیاری به کشور ما تجاوز کرده و بخش‌هایی از این سرزمین را به تصاحب درآورده و تجزیه کرده‌اند، گفت: در بُعد نظامی چه در صنایع موشکی و چه در دیگر صنایع باید بتوانیم نیازهای خود را تامین کنیم تا قدرت‌های سلطه‌گر نتوانند بر ما مسلط شوند.

وی افزود: امروز هر یک از ما وظیفه داریم برای پیشرفت و توسعه کشور برنامه ریزی داشته باشیم و لحظه‌ای غفلت نکنیم و همانگونه که در دوران دفاع مقدس توانستیم با همت بلند خود در مقابله با رژیم بعث صدام ایستادگی کنیم و به پیروزی دست یابیم امروز هم باید با وحدت و انسجام هرچه بیشتر برای عزت و شرف و اقتدار کشور بیش تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی وحدت و انسجام ملی را رمز پیروزی نظام اسلامی دانست و گفت: آمریکایی‌ها باید بفهمند که ملت، یکپارچه پشتیبان نظام، رهبری و سپاه است و این کشور دیگر پایگاه آنان نیست.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بسیج دانش‌آموزی را سرمایه نظام دانست و گفت: فعالیت‌های این قشر، نهال نوپای انقلاب اسلامی را به درخت تنومندی تبدیل کرده است و دشمن هرقدر هم تهدید کند، راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: شهدای دانش‌آموز دیروز دین خود را اسلام ادا کردند و امروز این وظیفه ما، و فردا وظیفه آیندگان است تا با الگوگیری از راه آنان نظام اسلامی را در مسیر عزت و شرف همراهی کرده و خدمتگزاران پایبند به ارزش‌های اسلام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار