رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی:
تابناک مرکزی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی گفت: تظاهرات پرشور سیزدهم آبان در 62 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه برگزار خواهد شد
کد خبر: ۵۱۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 02 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت الاسلام عباس هاشمی گفت: تجمع اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت روز ۱۳ آبان ماه در بیش از 60 نقطه استان برگزار می‌شود. این مراسم 9:30 صبح مقابل بازار تاریخی اراک  با سخنرانی سید علی آقازاده استاندار مرکزی و سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان برگزار همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به بدعهدی‌های آمریکا و تشدید سیاست‌های استکباری این کشور در برابر ملت ایران  مراسم ضد استکباری امسال بیش از سال‌های گذشته است پر رنگ خواهد بود .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی گفت: این مراسم صرفاً منحصر به حضور دانش‌آموزان نیست و با حضور اقشار مختلف مردم و همچنین مسئولین درکنار یکدیگر در هسته مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد، وهمچنین اصحاب رسانه های استانی اعم از خبرگزاری و مطبوعات اعلام آمادگی برای پوشش کامل  این مراسم را کرده اند

‌حجت‌الاسلام عباس هاشمی، با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم ۱۳ آبان اندیشیده شده است اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در این مراسم علاوه بر گرامیداشت حوادث ۱۳ آبان، پاسخی دندان شکن به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا خواهند داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار