تابناک مرکزی: معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی گفت: طرح خانه و مدرسه با موفقیت در استان مرکزی اجرا شد.
کد خبر: ۵۱۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 31 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، کیانوش امینی ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه دانش‌آموزی اظهار داشت: همکاری آموزش‌وپرورش و بهزیستی سبب ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان و والدین شده است، طرح خانه و مدرسه از جمله طرح‌های موفقی است که در مدارس اجرا شد.

وی افزود: اجرای طرح نماد نیازمند تشکیل کمیته علمی اجرایی متشکل از دستگاه‌های متولی است و ساز و کار علمی طرح نیاز به بررسی لازم دارد.

امینی تصریح کرد: بهزیستی در راستای اجرای طرح از هیچ کمکی کوتاهی نمی‌کند، چون عدم همکاری در آینده‌ای نه چندان دور بار مالی و روانی سنگینی به دنبال دارد البته گفتنی است فقط با محدودیت‌های اعتباری و دستورالعملی برای بیمه مواجه هستیم که قابل بررسی است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی افزود: اورژانس اجتماعی در اجرای طرح کمک لازم را دارد بهزیستی آمادگی لازم جهت برگزاری هر نوع کلاس آموزشی ویژه دانش‌آموزان، معلمان و والدین را دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی نیز با اشاره به اجرای طرح نماد در کشور اظهار داشت: طرح نماد در 6 استان در سال‌های 95 و96 اجرا شده و مطمئنا مشکلات طرح کاملا مشخص شده و ممکن است در اجرای طرح مسائلی پیش آید که  نانوشته‌ باشد.

رقیه یادگاری افزود: ظاهرا اعتباری برای این طرح دیده نشده و اگر اعتبارات در قالب اعتبارات عمرانی باشد امکان تامین آن وجود دارد اما اگر به صورت هزینه‌ای باشد این تامین اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و با مشکل مواجه است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار