تابناک مرکزی: سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: به مناسبت ۱۳آبان روز دانش آموز عضویت در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مرکزی رایگان است.
کد خبر: ۵۱۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 31 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان؛ علی اکبر احمدی، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در اراک گفت: به مناسبت 13آبان روز دانش آموز عضویت در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مرکزی رایگان است و کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانند ضمن رعایت دستورالعمل عضویت اداره کتابخانه‌های عمومی نسبت به ثبت نام مراجعان به کتابخانه‌ها به صورت رایگان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی رایگان فقط در همان روز 13 آبان امکان پذیر خواهد بود و در روزهای دیگر به صورت تمام‌بهاء است، افزود: همچنین پیش بینی می شود به مناسبت 24آبان هفته کتاب و کتابخوانی نیز عضوگیری رایگان در کتابخانه ها تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به مناسبت 14اسفند روز نیکوکاری و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز عضویت در کتابخانه های عمومی رایگان اعلام شد و طی این اعلام بیش از دو هزار نفر در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان کارت عضویت دریافت کردند.

احمدی به بازنمایی از کتب مناسبتی نیز با موضوع استکبار ستیزی در کتابخانه های منتخب استان اشاره و اظهار کرد: به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزده آبان 1358 و روز دانش‌آموز در برخی از کتابخانه های منتخب استان نمایشگاه های کتابی به این مناسبت برای استفاده اعضای کتابخانه ها دایر می شود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت:  نشست های نقد و بررسی و جمع خوانی کتب، برگزاری مسابقات نقاشی، نشست های قصه خوانی از برنامه های کتابخانه ها در روز دانش آموز است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار