تابناک مرکزی: در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه اربعین آمده است: ایجاد و برقراری هماهنگی کامل میان تمام واحدهای مسئول برای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و زائران اربعین ضروری می‌داند.
کد خبر: ۵۱۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 25 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه اربعین حسینی  منتشر شد.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به آغاز سفرهای زیارتی هموطنان عزیر به مناسبت اربعین حسینی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر ضرورت آمادگی، انسجام و برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان‌ها برای ارائه خدمات و تسهیلات مناسب و نیز استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران عزیز، توصیه‌هایی را به‌شرح ذیل به هموطنان اعلام می‌کند:

1.از عموم مسافران و زائران حسینی درخواست می‌شود، در طول ایام سفر به نکات و اطلاعیه‌هایی که سازمان‌های مسئول و خدمات‌رسان به‌ویژه سازمان حج و زیارت اعلام می‌کنند، به رعایت قوانین و مقررات توجه جدی داشته باشند و قبل از آغاز سفر نسبت به کسب اطلاعات لازم از طول مسیر، وضعیت مرزها و غیره اقدام کنند.

2. به دستگاه‌های عضو ستاد، به‌خصوص هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عوامل نیروی انتظامی تأکید می‌شود، به‌ قید فوریت ضمن حضور فعال در مرزها و مسیرهایی که مسافران و هموطنان عزیز استفاده می‌کنند نسبت به ارائه تسهیلات اقامتی و اسکان موقت مسافران پیش‌بینی و اقدام لازم را به‌عمل آورند.

3. به تمامی تأسیسات گردشگری، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می‌شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و زائران در طول مسیر اهتمام بیشتری داشته باشند.

4. ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تأکید بر استمرار فعالیت ستاداجرایی خدمات سفر استان‌ها در تمامی بخش‌های حمل‌ونقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و...، ایجاد و برقراری هماهنگی کامل میان تمام واحدهای مسئول برای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و زائران اربعین ضروری می‌داند.

5. در پایان شایان ذکر است سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره 09629 بصورت شبانه روز در خدمت مسافران و هم‌وطنان عزیز است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار