دبیر فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی:
تابناک مرکزی: دبیر فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی گفت: طرح 55 متری قریب 15 سال است که با بلاتکلیفی سبب آزار مردم شده است و لازم است در سریع ترین زمان ممکن تکلیف مردم در این خصوص روشن شود.
کد خبر: ۵۱۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 24 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید مهدی مقدسی در حاشیه نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه از شهردار اراک انتظار داریم ظرف یکماه آینده تکلیف طرح 55 متری مشخص شود گفت: طرح 55 متری قریب 15 سال است که با بلاتکلیفی سبب آزار مردم شده است و لازم است در سریع ترین زمان ممکن تکلیف مردم در این خصوص روشن شود.

با اشاره به اینکه شهرداری و شورای پنجم بدون حمایت دستگاه های اجرایی موفق نخواهند بود خاطر نشان ساخت:  همه دستگاه های اجرایی داخل شهر برای اجرای طرح ها و برنامه های شهرداری باید به مجموعه شهرداری کمک کنند تا شاهد تحولی شگرف در سطح شهر اراک باشیم.

مقدسی با خوب توصیف کردن برنامه های شهردار اراک لازمه عملیاتی شدن آنها را تزریق منابع جدید به شهرداری عنوان کرد و گفت: با بودجه 500 میلیارد تومانی سال 96 شهرداری  که هفت دوازدهم آن به طور کامل محقق نشده است نمی توان کارهای زیربنایی و اساسی انجام داد.

دبیر فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که لازم است شهرداری اراک نشست های تخصصی با شرکت های تامین مالی و سرمایه گذاری در کشور داشته باشد افزود: از همه اراکی های داخل و خارج کشور که علاقمند به توسعه شهر اراک هستند و از تمکن مالی برخوردار می باشند دعوت میکنیم با مشارکت در پروژه های شهری اراک ضمن خدمت به مردم در یک فرصت سود آور سهیم شوند.

مقدسی بستر لازم برای جذب سرمایه گذار را مصوباتی روشن و شفاف از سوی شورا و عملکرد مالی شیشه ای شهرداری دانست و گفت: شفافیت مالی شهرداری سبب جلب اعتماد سرمایه گذار و زمینه مشارکت آنها در پروژه های شهری میشود

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه، نمایندگان و استاندار مرکزی از آمادگی خود را در حمایت  از شهردار و شورای اراک اعلام کرده اند بیان کرد: سوابق ارزشمند استاندار مرکزی در حوزه مدیریت شهری را به فال نیک میگیریم و ایشان نیز قول های مساعد و قطعی در خصوص حمایت از برنامه های شهرداری داده اند.

مقدسی ایجاد فضای همدلی، صمیمیت، تعامل و همکاری را لازمه توسعه شهر دانست و خاطر نشان ساخت: برای اصلاح امور با برنامه ریزی منسجم باید از ظرفیت های نیروهای بومی توانمند و خوشنام استفاده شود.

گفتنی است این دومین نشست مشترک سید مهدی مقدسی با اعضاء شورای اسلامی شهر اراک بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار