تابناک گزارش می دهد؛
نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با موضوع برگزاری جشنواره فیلم کوتاه در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 22 October 2017
به  گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،علی پوزش در این جلسه ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی را مسئله اعتیاد دانست و اظهار داشت: کارهای خوبی جهت مبارزه با این معضل شوم اجتماعی در شهرستان انجام شده است.
فرماندار کهگیلویه از هنر به عنوان یکی از مسائل مهم جهت کاهش آسیب های اجتماعی یاد و تصریح کرد: در همین خصوص پیشنهاد برگزاری جشنواره فیلم کوتاه را به اداره ارشاد دادیم و نیاز است همه نهادها همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.
پوزش با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره به اعتبار نیاز داریم، میزان اعتبار برای برگزاری یک جشنواره با کیفیت را حداقل ۶۰ میلیون تومان عنوان و بیان کرد: جهت اثرگذاری این جشنواره، همه ادارات نسبت به تامین اعتبار همکاری های لازم را با اداره فرهنگ وارشاداسلامی  داشته باشند.وی با توجه به جذب جوانان نسبت به این پدیده شوم، آسیب های اجتماعی را مختص یک دستگاه خاص ندانست و افزود: آسیب های اجتماعی یک مسئله فراگیر و همه نهادها را شامل می شود و اگر کنترل نشود به همه خانه ها نفوذ پیدا خواهد کرد.

هنر مهمترین عامل در کاهش آسیب های اجتماعی است/رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کوتاه + تصاویر
فرماندار کهگیلویه با توجه پایین آمدن سن اعتیاد بین جوانان، شروع پیشگیری این معضل را از آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: جهت شناخت دانش آموزان نسبت به این پدیده خانمان سوز، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و بهزیستی هر ماه یکبار موضوعی راجع به آسیب های اجتماعی در مدارس برگزار کنند.
پوزش با توجه به فرارسیدن فصل کشت‌، خواستار همکاری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، بخشداران‌، شوراها و دهیاران با نیروی انتظامی در این راستا شد.
در ادامه سید ایرج کاظمی جو عنوان کرد: جشنواره فیلم کوتاه با گستره منطقه ای و با حضور ۶ استان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش داستان و مستند برگزار می شود، مهلت ارسال آثار و مقالات به دبیرخانه را تا پایان آذرماه ماه عنوان و خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم کوتاه هفته اول دی ماه با حضور استان های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.کاظمی جو تاثیر گذاری زبان هنر در جامعه را همراه با موفقیت عنوان و بیان کرد: به وضوح شاهد تاثیرگذاری زبان هنر در بخش های مختلف هستیم.
در پایان این جلسه از پوستر جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه رونمایی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار