نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آئین راهپیمایی اربعین حسینی بسیار ارزشمند و مظهر اتحاد و وحدت شیعیان است که جامعه جهانی حیرت زده می کند.
کد خبر: ۵۱۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 23 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: مسئولان و دولتمردان اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و دست در دست هم در راستای توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز بیشتر از هر روز دیگر نیازمند وحدت و همدلی، برداشتن گام های اساسی برای آبادانی و توسعه است که مردم و مسئولان باید این مهم را جدی بگیرند.

امام جمعه اراک شرکت در آئین راهپیمایی اربعین حسینی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این آئین معنوی مظهر اتحاد و وحدت شیعیان است که جامعه جهانی حیرت زده می کند.

وی افزود: خیمه امام حسین بر کل عالم و عوالم وجود برافراشته شده و همه را دربرگرفته است و همه آرزوی شفاعت و عنایت از وجود مقدس آن حضرت داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دو انتصاب استاندار مرکزی و شهردار اراک در روزهای گذشته اتفاق افتاد و دولت باید تلاش کند در مطالبات مردم و رهبری، رشد اقتصادی، تولید، مبارزه با فساد، ارتقای امنیت اخلاقی و بسیج مردمی و توسعه استانی را محقق سازد.

وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات باید صندوق توسعه استانی تشکیل شود و این موضوع باید پیگیری شود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا در برابر سپاه پاسداران موضع گیری کرده در حالی که سپاه یعنی تمام ملت ما و همه نیروهای مسلح سند عزت ما هستند و آمریکا باید آرزوی شکست ما را به گور ببرند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: پیمان شکنی آمریکا در برجام از هر ننگی ننگین تر است و دشمن هرگز قابل اعتماد نیست، خدا را شاکریم که خداوند دشمنان ما را از آدم های ابله قرار داده که خودشان عهدشکن بودن خود را ثابت می کنند.

وی با اشاره به روز استاندارد بیان کرد: نداشتن استاندارد لازم در تولید، موجب می شود که اعتبار محصولات کشورمان در جهان از بین برود و این بحث مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار