استاندار مركزي:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: من استاندار اعتدالی جناب آقای رئیس جمهور هستم و مشی من مشی اعتدال است و اعتقاد دارم هر جائی که اعتدال حاکم باشد خیلی از اختلاف و دو دستگی ها برطرف می شود.
کد خبر: ۵۱۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 19 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده در مراسم تکریم و معارفه استاندار مرکزی که با حضور وزیر کشور در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: شش هزار شهید استان مرکزی ، شهدای دفاع از حرم که امروز استان مرکزی میزبان دو شهید خونین بال است که در دفاع از حرم به شهادت رسیدند و شروع خدمتم را مصادف با تشییع این شهیدان ادامه و استمرار مسیر شهادت ، ایثار و فداکاری می دانیم و موظف هستیم در این راه تا ابد که انقلاب اسلامی زنده است حرکت کنیم.

وی افزود: جا دارد از دولت جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهوری، وزیر کشور و همه وزرا در اعتمادی که در سپردن مسئولیت اداره استان مرکزی به اینجانب داشتند، خاضعانه و متواضعانه تقدیر و تشکر کنم و امیدواریم با حمایت های خداوند متعال و همه شما عزیزان و همه بزرگان استان مرکزی، مردم و روحانیت و در راس آنها حضرت آیت الله دری نجف آبادی که ذخیره بزرگی برای کشور هستند و وظیفه خود می دانم تا زمانیکه در استان مرکزی هستم از تجربیات ایشان استفاده نمایم ، برای توسعه و پیشرفت استان مرکزی قدم های موثری برداریم.

وی تصریح کرد: من استاندار اعتدالی جناب آقای رئیس جمهور هستم و مشی من مشی اعتدال است و اعتقاد دارم هر جائی که اعتدال حاکم باشد خیلی از  اختلاف و دو دستگی ها برطرف می شود و تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران در صد سال گذشته نشان داده است، خیلی از کارها با وحدت ، انسجام ، یک دلی و یک رنگی برطرف می شود ولی اگر همه ثروت عالم و امکانات فراوان را داشته باشیم و وحدت و انسجام نباشد همه این منابع را حتما هدر خواهیم داد.

استاندار مرکزی گفت: خواهش من از همه عزیزان، مسئولین ، مردم ، گروه های سیاسی این است که با توجه به شرایط سیاسی ، اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی کشور  دست در دست هم  دهیم و استان مرکزی و ایران اسلامی را آنچنان که باید و شاید و آنچنان که در شان این مردم است بتوانیم با یک توسعه پر جهش و شتاب به سمت تعالی و پیشرفت حرکت دهیم.

آقازاده ابراز کرد: در طول مدت مسئولیت ایجانب در دوره های مختلف بر حاکمیت وحدت اعتقاد داشتم و سعی  نمودم در محدوده ماموریتم وحدت و انسجام حاکم باشد و تا حد زیادی توانستم این امر را محقق کنم.

وی با اشاره به اینکه  از همه ظرفیت های استان برای ایجاد امنیت پایدار استفاده خواهم کرد، گفت:  با همکاری شورای تامین استان که همه آنها را  افرادی با صداقت و کار آمد  می شناسم برای داشتن یک بستر امنیت پایدار در استان تلاش خواهیم کرد.

استاندار مرکزی ابراز کرد: عزیزان ما در سپاه، بسیج،  نیروهای مردمی، نیروهای نظامی و انتظامی ، دستگاه  قضائی ، اداره کل اطلاعات استان،  همکاران استانداری و همه باید تلاش کنیم  که تمام ظرفیت ها را کنار هم بگذاریم تا نیروی بزرگی برای ایجاد وحدت  عمومی و امنیت پایدار باشد.

وی ادامه داد: سعی  ما بر این  است که گروه های سیاسی همسو، شناسنامه دار و گروه های سیاسی که مورد تائید قانون و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را با تلاش و برنامه ریزی که خواهیم کرد بتوانیم چه بیشتر به هم نزدیک کنیم.

آقازاده بیان کرد: استان مرکزی یکی از استان هایی است که به رغم همه مزیت هایی که عنوان شد مزیت ویژه ای  دارد  که در عرصه رسانه و مطبوعات یکی از استانهای کیفی ، با سابقه و تاریخی کشورمان است و همه تلاش ما بر این است که  تعامل خوبی  با رسانه ها داشته باشیم.

استاندار مرکزی گفت: در حال حاضر مجمع نمایندگان استان مرکزی دارای برآیندی است که شاید آن را در  کمتر استانی شاهد باشید،  میانگین و برآیند نمایندگان استان در مجلس  شورای اسلامی دقیقاً  همان چیزی است که وزیرکشور فرمودند یعنی نگاه اعتدالی و نگاه واقع بینانه به مسائل استان و کشور که یکی از امکانات بسیار خوبی که در اختیار داریم وجود این مجمع است و با تمام توان سعی می کنم با این عزیزان همکاری نزدیک داشته باشم تا بتوانیم مشکلات استان را با همکاری این عزیزان در قوه مقننه برطرف نمائیم .

آقازاده تصریح کرد: در موضوع اقتصاد صنعتی و کشاورزی استان لازم است بتوانیم در جهت رفع دغدغه های مردم، کارگران، نمایندگان مردم و  نماینده ولی فقیه در استان که بارها به این موضوعات اشاره کردند به فوریت راهکارهایی را پیدا کنیم.

وی افزود: دولت در واگذاری صنایع بزرگ باید بیش از چیزی که تا کنون بوده دقت نماید اگر واقعا ساز و کار واگذاری در ابتدای کار دیده نشود ما حتما این مشکلات را در آینده هم خواهیم داشت و باید به این مسئله مهم توجه نمائیم.

استاندار مرکزی گفت: از همه مردم و کارگران عزیز باید بابت تاخیر در پرداخت ها عذرخواهی کنیم در جلسه هیات دولت در هفته گذشته رئیس جمهوری درارتباط با مشکلات استان مرکزی این نکته را خاطر نشان کردند که  اعضای دولت و  وزرای مرتبط با مسائل صنعت و کارگری استان همکاری نزدیک را با استان و  استانداری داشته باشند  تا در اسرع وقت  مشکلات را برطرف نمائیم.

آقازاده بیان کرد: همه باید تلاش کنیم از ظرفیت های دیگر استان  مانند جوانان، بانوان، انجمن های مردم نهاد، سمن ها، ستادهای مردمی دکتر روحانی در سراسر استان که منابع بزرگی از تجربه و ذخیره های این استان هستند استفاده بیشتری کنیم.

وی ضمن تشکر صادقانه از همه کسانیکه در انتخابات تلاش کردند بویژه از رئیس ستاد دکتر روحانی در استان، ادامه داد: توان این استان بالاتر از چیزی بود که در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در رای دکتر روحانی شاهد بودیم .

استاندار مرکزی ابراز کرد: از ماموریت های اینجانب در استان ایجاد انسجام در گروه هایی است که دولت را قبول دارند، می بایست از ظرفیت  اصول گرایان معتدل  که دولت را قبول دارند در کنار اصلاح طلبان بهره گرفت.

وی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران می توانند در صف مقدم سازندگی و رفع مشکلات استان باشند که امیدوارم با  هماهنگی هایی که انجام می شود بتوانیم حداکثر استفاده را از این عزیزان در اقصی نقاط استان داشته باشیم.

استاندار مرکزی با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا، گفت: هیچ کس در دنیا نمی توانست ارزش سپاه پاسداران را اینگونه که ترامپ سخرانی کرد برای مردم دنیا نشان دهد، با این سخنرانی بار دیگر چهره پاک و ماندگار و سازنده ای که امام راحل در روزهای اول انقلاب فرمودند که  اگرسپاه نبود ، کشور هم نبود نمایان شد و  امروز سپاه در کشور محبوبتر می شود  و در کشورها و دولت های دنیا هم این اتفاق رخ می دهد.

آقازاده خاطر نشان کرد: در طول چهار دهه گذشته و قبل از پیروی انقلاب اسلامی رشادت ها  ومجاهدت های استاندار پیشین استان  مرکزی را شاهد بود ه ام  و  امیدوارم زحمات ایشان مورد تائید خداوند متعال و مردم همه نقاط و مجموعه هایی که ایشان  مسئولیت داشتند قرار بگیرد و در ادامه خدمت  در هر نقطه از میهن اسلامی منشا خیر و برکت باشند.

یادآور می گردد در این نشست که با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد سیدعلی آقازاده به عنوان استاندار مرکزی معرفی و از خدمات محمود زمانی قمی استاندار سابق این استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار