عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس ؛
تابناک مرکزی: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس گفت: برجام به هیچ وجه قابل مذاکره و تغییر نیست لذا دولت ترامپ و کنگره آمریکا در خواب خوش هستند.
کد خبر: ۵۰۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 17 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خانه ملت؛ علیرضا سلیمی در خصوص تلاش دولت ترامپ و کنگره آمریکا برای ایجاد تغییراتی در متن برجام، گفت: آمریکایی ها می خواهند از ابزار تحریم برای واردن کردن فشار بیشتر به ایران و تحقق اهدافشان در برجام بهره ببرند اما همگان می دانند که برجام به هیچ وجه قابل مذاکره و تغییر نیست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام تجربه ای بود که دیگر توسط کشورمان تکرار نخواهد شد، اظهار کرد: آمریکایی ها اگر تصور می کنند می توانند مفادی از متن برجام را تغییر دهند، باید اذعان کرد که در خواب خوش بوده و این مهم این وقت محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برجام به همه دنیا ثابت کرد که ایالات متحده به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، ادامه داد: به عبارتی آمریکایی ها در عرصه دیپلماسی به تعهدات بین المللی‌شان پایبند نیستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروزه همه ملت ایران به صورت منسجم در برابر سیاست های خصمانه ترامپ ایستاده اند و اجازه پایمال شدن حق ایران را نخواهند داد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا موضوعاتی مانند تروریسم و غیره را بهانه و دستاویزی برای منحرف کردن افکار عمومی و ایجاد تغییراتی در برجام قرار داده است، خاطرنشان کرد: چارچوب برجام تغییری نخواهد کرد حتی اگر آمریکایی ها به دنبال تحقق چنین موضوعی باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار