استاندار مرکزی؛
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی: سردار حاج عبداله خسروی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرمانده غیوراستان مرکزی با شهادت خود در دفاع از حرم آل الله در سوریه برگ زرین دیگری از غیرت و دلاورمردی غیورمردان این استان را رقم زد.
کد خبر: ۵۰۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 17 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ در پی شهادت سردار عبداله خسروی فرمانده گردان فاتحین در دفاع از حریم آل اله در جنگ با تکفیری ها سید علی آقازاده استاندار مرکزی با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

آقازاده در این پیام آورده است:

تاریخ گهربار و پرحماسه استان مرکزی همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا… الحسین (ع) است که حالا قرن ها پس از واقعه کربلا هنوز ندای یاری امام و مولای خود را پاسخ می دهند.

 مدافعان حرم، دلاورانی که از مرگ نمی‌هراسند و شیرینی وصال معبودشان را به حسی پرغرور از ایجاد امنیت برای مردم سرزمین خود آکنده می‌کنند با شهادت خویش برگ زرین دیگری ازغیرت ایران اسلامی رابه دنیانشان میدهند.

و این بار، سردار حاج عبداله خسروی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  و فرمانده غیوراستان مرکزی با شهادت خود در دفاع از حرم آل الله در سوریه برگ زرین دیگری از غیرت و دلاورمردی غیورمردان این استان را رقم زد.

اینجانب بر خود لازم میدانم شهادت این پاسدار سرافراز میدان‌های جهاد و مجاهد عرصه‌های نبرد را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز، همرزمان و عموم مردم شریف استان مرکزی تبریک و تسلیت عرض نمایم.

بدون شک این سرزمین به داشتن چنین شهدایی به خود می بالد...

سید علی آقازاده استاندارمرکزی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار