از هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز دو تیم برق جدید فارس و بادران تهران به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۰۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 16 October 2017
تابناک فارس به نقل از دی اسپورت:در یکی از مهمترین و حساس ترین دیدارهای هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت 15 دو تیم برق جدید فارس و بادران تهران در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف هم می روند.
 
حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:
 
تیم فوتبال برق جدید در هفته هشتم مسابقات در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت که در پایان موفق شد با یک گل حریف خود را از پیش روی بردارد و به جمع مدعیان بپیوندد. تیم بادران نیز در خانه پذیرای تیم خونه به خونه بود ، دیداری که با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.
 
برقی ها که نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می کنند شروع خوبی داشته اند و تا بدین جای کار نیز موفق ظاهر شده اند آنها رفته رفته با جمع آوری امتیازات لازم به جمع مدعیان پیوسته اند، بادرانی ها نیز جزو آن دسته از تیم هایی هستند که عملکرد خوبی داشته اند و در حد و اندازه های یک تیم مدعی صعود ظاهر شده اند.
 



 
نارنجی پوشان برق جدید تا بدین جای کار در مصاف با حریفان شش گل به ثمر رسانده اند و در مقابل تنها سه گل دریافت کرده اند، آنها کمترین تعداد گل خورده را در بین تیم های حاضر دارند و این نشان می دهد که خط دفاع این تیم مستحکم است، نارنجی پوشان بادرانی نیز در تقابل با رقبا یازده بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده اند و در مقابل پنج بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند این تیم نیز تنها تیم بدون شکست رقابت ها است.
 
فارسی ها از هشت بازی گذشته پنج پیروزی، یک تساوی و دو شکست را بدست آورده اند و با 16 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های بادران و نساجی در مکان چهارم جدول جای دارند. تهرانی ها نیز چهار پیروزی و چهار تساوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 16 امتیاز در رده دوم جدول حضور دارند.
 
تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین عدم نتیجه گیری سایر تیم های بالا دستی می تواند به صدر جدول راه یابد، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی تیم نفت مسجد سلیمان در کسب نتیجه لازم می تواند صدرنشینی را تجربه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار