تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود.
کد خبر: ۵۰۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 16 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بعدازظهر امروز به مصاف شهرداری ماهشهر تیم رده نهمی جدول می‌رود.

فجری‌ها که هفته آینده و در یک دیدار دشوار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید به مصاف تراکتورسازی تبریز بروند، در بازی امروز و با تمرینات سخت روزهای اخیر سعی دارند تا نتیجه را به سود خود پایان دهند.

اگرچه پیروزی زردپوشان شیرازی در بازی امروز می‌تواند نقش بسزایی در بازی هفته آینده این تیم برابر تراکتورسازی داشته باشد اما نباید از تیمی که با 12 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، غافل ماند.

ماهشهری‌ها که از هفته چهارم رقابت‌ها روی پیروزی را به خود ندیده‌اند، هفته گذشته درحالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود پیش بودند در عین ناباوری نتیجه برد را با تساوی عوض کردند.

این تیم برای رهایی از تداوم ناکامی‌ها محکوم به برد در بازی امروز است، تا ضمن شکستن طلسم ناکامی، وضعیت خود را در جدول مسابقات سامان دهد.

 اما شاگردان کلانتری نیز که هفته گذشته و در دیدار با سیرجانی‌ها نتیجه تساوی را جایگزین شکست کردند، با انجام تمرینات منظم و فشرده در طول هفته چشم امید به برد در این بازی دارند تا بار دیگر خود را به‌عنوان مدعی مطرح کنند.

علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپایس شیراز پس از باخت 2 بر صفر تیمش در بازی با گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه تیم حریف از نظر قدرت بدنی از ما سرتر بودند و در نهایت برنده بازی شد، گفته بود: برابر حریف ابزار لازم را برای تغییر تاکتیک نداشتیم.

این تیم تا پایان هفته هشتم با 3 برد، یک تساوی، 4 باخت و کسب 10 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و تیم شهرداری ماهشهر نیز با 3 برد، 3 تساوی، 2 باخت و کسب 12 امتیار رده نهم جدول را به خود اختصاص داده است.

جدال این دو تیم از ساعت 16 و 35 دقیقه امروز دوشنبه 24 مهرماه با قضاوت حسین زیاری در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار