نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تشریح و تبیین خیانت های آمریکای جنایتکار علیه ملت مظلوم ایران اسلامی و دیگر کشورها وظیفه اصلی صدا و سیما است.
کد خبر: ۵۰۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 14 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی، افزود: رسانه های آمریکایی و برخی از چهره های خود فروخته سیاسی ایرانی که به کشورهای اروپایی و آمریکایی گریخته اند با استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی تلاش می کنند بر چهره واقعی و نفرت انگیز آمریکا پرده افکنی کنند.

وی اظهار کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وظیفه دارد با ارائه سند و مدرک از جنایت های شیطان بزرگ از کودتای 28 مرداد، تشکیل ساواک، دخالت در کودتای نوژه و حمایت بی دریغ از رژیم بعثی در جنگ هشت ساله بر علیه ایران اسلامی اطلاع رسانی کند و چهره آمریکا متحدانش را در دنیا رسوا کند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: آمریکای جنایتکار با همکاری اسرائیل و آل سعود علیه جمهوری اسلامی ایران پرونده سازی کرده اند در صورتی که عامل جنگ و ناامنی در منطقه خاورمیانه و هر جای دیگری از کره زمین همین آمریکا، اسرائیل و آل سعود هستند.

وی افزود: دونالد ترامپ ایران را متهم و محکوم می کند که کمتر از پنج ماه پیش 42 میلیون نفر برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رای رفتند در صورتی که هویت اصلی شیطان بزرگ ومتحدانش چیزی جز نقض حقوق بشر، آدم کشی و خیانت نیست.

آیت الله دری نجف ابادی اضافه کرد: مسئولیت صدا و سیما در مقابل تشریح مواضع سپاه پاسداران، دولت، مجلس و قوه قضائیه بسیار سنگین است و باید با تمام توان مواضع صلح جویانه جمهوری اسلامی ایران را منعکس کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات حمید قربانی جم تقدیر و امیرهوشنگ آذردشتی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار