‍ نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس؛
تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس گفت: رفتار معقول مسئولین جمهوری اسلامی بعد از برجام نشان حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا به اثبات کرد.
کد خبر: ۵۰۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 14 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید مهدی مقدسی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور امریکا نشان داد که امریکایی ها به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند و آمریکا بر خلاف اتحادیه اروپا و سایر مسئولین شرکت کننده در مذاکرات برجام و سایر کشورها که پایبندی جمهوری اسلامی را بارها و بارها تایید کردند تمایل دارد مسیر دیگری را طی کند گفت: در مقابل عدم پایبندی امریکایی ها رفتار معقول و منطقی مسئولین جمهوری اسلامی قرار دارد که بعد از برجام نشان داد که ایران اسلامی به آنچه که می گوید و متعهد می شود پایبند است و حقانیت جمهوری اسلامی ایران با این رفتار معقول برای دنیا به اثبات رسید.

عضو کمیسیون صنایع مجلس علت خشم امریکایی ها را ناشی از  موفقیت سیاست های جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم در کنار مردم مظلوم عراق، افغانستان، سوریه و یمن دانست و تصریح کرد: امریکا از اینکه مردم منطقه علیه تروریسم قیام کرده اند و مبارزه اساسی را انجام می دهند ناراحت است چرا که امریکا بابت پرورش تروریسم و اهداف شومی که در منطقه داشته و این برنامه ها و نقشه ها به مرحله اجرا در نیامده و خنثی شده و هزینه های بسیاری هم کرده، از جمهوری اسلامی ایران بسیار ناراحت است.

مقدسی افزود: خوشبختانه مسیری را که در مبارزه با تروریسم طی کردیم با موفقیت طی شده و ان شاء الله تا نابودی تروریسم در منطقه ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس با تاکید بر اینکه یکی از خطوط قرمز مردم و مسئولین ما سپاه پاسداران است و مردم با تمام وجوشان پشتیبان سپاه پاسداران خواهند بود گفت: رییس جمهور امریکا هجمه ای را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آغاز کرد که پاسخ شفاف و روشن ما به امریکایی ها این است که مردم و مسئولین جمهوری اسلامی همواره در کنار و حامی #سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی بودند و هستند.

مقدسی با بیان اینکه ترامپ باید به خاطر اقدام توهین آمیز خود در استفاده از واژه خلیج عربی به جای #خلیج_فارس از مردم ایران اسلامی عذر خواهی کند خاطرنشان ساخت: حضور سرافرازانه قهرمانان ما در  #خلیج_فارس این را به امریکایی ها نشان خواهد داد که حرکت های مشکوک را همواره زیر نظر دارند.

مقدسی با اعلام اینکه ارتباط ایران با سایر کشورهای دنیا ارتباطات خوب است گفت: زمینه سرمایه گذاری های خوبی فراهم شده است و تا مادامی که بی صداقتی از آن ها نبینیم یقینا رفتار مناسب و معقول و ارتباط مناسب و متقابلی خواهیم داشت و در اجرای پروژه های مهم سرمایه گذاری های مشترکی صورت خواهد گرفت.

مقدسی تکیه بر توان داخلی را طبق نظر مقام معظم رهبری در سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار داد و گفت: مجلس شورای اسلامی، دولت جمهوری اسلامی، قوه قضاییه و تمام قوا و همه مسئولین و کارگزاران با تمام وجودشان می بایست سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را به اجرا در بیاورند؛ یقینا وقتی از این ظرفیت های کشورمان به خوبی استفاده کنیم می توانیم یک حرکت رو به جلو در حوزه اقتصادی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: حرکت امریکایی ها باعث اتحاد بیشتر ما خواهد بود، انسجام مردم ما را بیشتر خواهد کرد و لازم است تمام احزاب، گروه ها و جریانات همه با هم  تلاش کنیم و اتحادمان را در عمل به اثبات برسانیم و یقینا با این وحدت و اتحاد است که امریکایی ها در رسیدن به اهداف شوم خودشان ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار