تابناک مرکزی: سردیس شهید مصطفی احمدی روشن در آئین تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس، انتظامی و مدافع حرم استان مرکزی در موزه مفاخر اراک رونمایی شد.
کد خبر: ۵۰۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 12 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی عصر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: امنیت و سلامت کشور در گرو ایثار و فداکاری شهدا است چرا که ملحدین و معاندان را به عقب خواهد راند و ما نیز باید پیرو راه آنان باشیم.

محمد حسینی افزود: سخن گفتن در رثای شهیدان بسیار سخت است و زبان توان بیان جایگاه رفیع شهدا را ندارد، خداوند فرموده نباید شهدا را هیچگاه مرده فرض کرد بلکه زنده اند و امام خمینی (ره) نیز می فرماید آنقدر جایگاه شهدا بالا است که به وجه و صورت خدا نظر می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی بیان کرد: شهید مطهری نیز در مورد شهدا گفته است شهیدان شمع محفل بشریت هستند و این نشان از شعاع اثرگذاری اقدام مقدس این شهیدان بزرگوار است که همه بشریت از نورانیت این شمع بهره می برند.

حسینی خاطرنشان ساخت: جایگاه والای شهدا را امروز نمی توان فهمید بلکه گذشت زمان ارزش وجود شهدا را به ما نشان خواهد داد، این ایثار و فداکاری شهدا است که دشمنان را سر جای خود نشاند و امنیت و سلامت کشور را تضمین کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: هیچ جمله ای قادر به قدردانی از تلاش و زحمات شهدا نیست و به خصوص امروز که با پدیده ای به اسم داعش مواجه هستیم شهدای ما نعمت های ارزشمند ما هستند و به جامعه نورانیت می بخشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید حمیدرضا رسولی، شهید نیروی انتظامی و چهار خانواده شهیدان مدافع حرم محمد زهره وند، علیرضا بابائی، حمیدرضا انصاری و سعید مسلمی تجلیل شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار