نماينده ولي فقيه در استان مركزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: متهم کردن سپاه پاسداران به عنوان پشتیبان اصلی ارزشهای انقلاب اسلامی از سوی آمریکا اعلام جنگ با ملت ایران است.
کد خبر: ۵۰۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 12 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه افزود: سپاه پاسداران ریشه در تار و پود نظام اسلامی دارد و نه تنها دولت بلکه همه جمعیت 80 میلیونی ایران اسلامی پشتیبان و حامی این نهاد انقلابی هستند.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار با تحریم سپاه پاسداران خود را در کنار تروریست ها و گروهک های ضد اسلامی و ضد انسانی قرار داد،چرا که آرمان اصلی سپاه پاسداران مقابله با تروریست است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: سپاه پاسداران نهادی ارزشی است و موضع آمریکا با آن مقابله با ارزشها و آرمان های نظام اسلامی و حمایت همه جانبه از گسترش تفکر تروریستی در جهان است چرا که سپاه پاسداران به عنوان بزرگترین دشمن تروریست ها در همه جهان شناخته شده است.

وی، سپاه پاسداران را نماد حمایت از حقانیت و دفاع از مظلومان جهان دانست و گفت: سپاه پاسداران به خصوص در چند سال گذشته با حمایت از مردم مظلوم عراق و سوریه و مقابله با گروهک تروریستی داعش به جهانیان ثابت کرد که نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط جهان به حمایت مظلومان و مستضعفان می شتابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: حمایت دولت از سپاه پاسدارن و بیان مواضع مشترک از سوی فرمانده سپاه پاسداران و نمایندگان دولت از دشمنان نظام اسلامی به خصوص آمریکای جنایتکار یک بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به منصه ظهور گذاشت و توطئه دشمنان خنثی شد.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که ملت، دولت، نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران خود را زیر پرچم مقدس ولایت فقیه می دانند و توطئه جدایی ملت از سپاه رویایی دست نیافتنی برای دشمنان محسوب می شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نهاد مقدس سپاه پاسداران، برخاسته از متن مردم ولایتمدار، آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است، که از بدو تاسیس تا کنون خدمات ارزشمندی را به ملت و انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وی گفت: هم اینک نیز سبزپوشان سپاه پاسداران در نقاط مختلف کشور به عنوان پاسبانان اصلی نظام اسلامی وظیفه دارند با الگوگیری از پیشکسوتان این نیروهای انقلابی، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل را درک کرده و در راستای گسترش گفتمان مترقی انقلاب گام های اساسی بردارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار