فعال سیاسی و فرهنگی استان مرکزی خطاب به آقازاده؛
تابناک مرکزی: فعال سیاسی و فرهنگی استان مرکزی خطاب به آقازاده گفت: وحدت و همدلی و اتحاد، فقط در سایه گذشت و ایثار و فداکاری حاصل میشود. که شخص جنابعالی باید از هر آنچه نفع شخصی و رفاه فردی است درگذری، تا وحدت در استان حکمفرما شود.
کد خبر: ۵۰۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 12 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ عبدالرحیم علیپور فعال سیاسی و فرهنگی استان مرکزی با درج پیامی در کانال تلگرام خود ضمن تبریک انتصاب آقازاده به عنوان استاندار مرکزی پیشنهاداتی خیرخواهانه ای را خطاب به وی مرقوم داشته است.

علیپور در این پیام آورده است:

امروز باخبر شدیم که پس از ماه ها خبرسازی، و ایجاد سستی وکم کاری در سطح استان، بالاخره دولت محترم، جناب اقای آقازاده را به عنوان استاندارمرکزی برگزید. قبل از هرچیز لازم میدانم، انتصاب ایشان را به سمت استاندارمرکزی تبریک عرض نموده و با تمام وجودم از خداوند سبحان برای این برادر ارجمند سلامتی و موفقیت روز افزون را ازدرگاه باری تعالی طلب نمایم.

اینجانب که حدود بیست و دوسال پیش با ایشان آشنا شده ام، از سرخیرخواهی مطالبی را به عرضشان میرسانم.

1. جناب آقای آقازاده شما سوابق مدیریتی خوبی دارید، لکن هیچوقت، در سمت استاندار و حتی معاون استاندار ایفای مسئولیت نکرده اید، و این موضوع کارتان را کمی سخت میکند. پیشنهاد میکنم از معاونین و مشاورین توانمند و زبده بهره ببرید، تا با وقت گذاری جهاد گونه خود، زودتر به امور استان و استانداری تسلط لازم را پیدا نمایید.

2. بدلیل نداشتن تجربه و تخصص کافی در امور کشاورزی و صنعتی و ایجاد، اشتغال و گسترش تولید داخلی ، بانکها و بخشهای خصوصی و تعاونی را با بهره گیری از نخبگان دلسوز و معتقدین بخش ها فعال بنمایید.

3. درگذشته کمتر سعه صدر لازم را در پست هایی ازجمله، سمت فرماندار، از خود نشان داده اید. در سمت جدید حتما سعه صدر و داشتن روحیه تعامل بسیار لازم و مفید و سازنده هست لذا، حتما سعه صدر خویش را افزایش دهید.

4. چاپلوسان و کاسبکاران، را از خود برانید و گرنه آنها، با مشاهده، اندک نامهربانی، شمیشر را بر رویت خواهند کشید.

5. برای خشنودی خدا و خدمت بی منت به بندگان او، از باند بازی و پادو بودن بپرهیزید.

6. وحدت و همدلی و اتحاد، فقط در سایه گذشت و ایثار و فداکاری حاصل میشود. که شخص جنابعالی باید، از هر آنچه نفع شخصی و رفاه فردی است درگذری، تا وحدت در استان حکمفرما شود.

با احترام برادرتان  عبدالرحيم علیپور به تاریخ 19 مهرماه سال 1396

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار