تابناک مرکزی: دادستان عمومی و انقلاب اراک از شناسایی و دستگیری یک پزشک قلابی با مدرک تحصیلی دیپلم و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و مشروبات الکلی از محل طبابت جعلی وی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 10 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دادگستری استان مرکزی، عباس قاسمی اظهار داشت: در پی ارائه چندین مورد گزارش و شکایت مردم و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر طبابت و تجویزهای ناصحیح فردی بدون مدرک پزشکی با عنوان جعلی پزشک طب سنتی در زیرزمین یک منزل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا یک وقت قبلی از این پزشک جعلی برای روز ۱۶ مهر گرفته شد که نمایندگان اداره پیشگیری از جرم دادگستری اراک، رئیس اماکن و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز حضور یافتند.

دادستان عمومی و انقلاب اراک ادامه داد: مکان طبابت این فرد در شرایط نامطلوب بود و در این مکان حجامت و بادکش به شیوه غیربهداشتی و ناصحیح انجام می شد.

قاسمی اظهار کرد: متهم که دارای مدرک تحصیلی دیپلم است با جعل مُهر، تابلوی پزشکی و گواهینامه های مختلف، خود را به عنوان متخصص طب سنتی و علوم تغذیه معرفی کرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: برخی از شاکیان این پرونده به دلیل تجویزهای ناصحیح دچار مشکلات جسمی شدید شده اند، همچنین در بازرسی از منزل متهم مقادیر قابل توجهی موادمخدر و مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد و متهم بازداشت و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار