مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در راستای توجه بیشتر و بهتر به ورزش روستایی خانه های ورزش در روستاهای استان مرکزی آغاز به کار خواهند کرد.
کد خبر: ۵۰۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 10 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو باخبرنگار تابناک مرکزی در خصوص تفاهم نامه امضا شده بین اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: اداره ورزش و جوانان با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و دفتر امور روستایی استانداری توزیع خدمات ورزشی مناسب در بین روستاهای واجد الشرایط استان را مد نظر قرار داده است.

حقدادی با بیان اینکه افزود: نخبه پروری و کشف و پرورش استعدادهای ورزشی نهفته در روستاها میتواند در قالب این طرح نمود پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به روز روستا و عشایر تاکید این طرح را استقرار اماکن ورزشی در میان روستاهایی دانست که از امکانات ورزشی مناسب برخوردار نیستند و گفت: روستاها دارای ظرفیت های مناسب در حوزه ورزش قهرمانی هستند که هیات روستایی وبازی های بومی محلی میتواند نقش اثرگذاری در شکوفا شدن استعدادهای ورزشی در روستاهای استان مرکزی ایفا کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار