ئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص هجمه‌های معنا دار اخیر دشمنان و معاندان علیه دستگاه قضایی با بیان اینکه این اقدامات پروژه جدیدی در تاریخ انقلاب نیست گفت: این یک تاکتیک کهنه و نخ نمای دشمنان است که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون علیه مسئولان نظام به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 09 October 2017
تابناک فارس به نقل از میزان:علی القاصی در خصوص هجمه‌های معنا دار اخیر دشمنان و معاندان علیه دستگاه قضایی با بیان اینکه این اقدامات پروژه جدیدی در تاریخ انقلاب نیست گفت: این یک تاکتیک کهنه و نخ نمای دشمنان است که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون علیه مسئولان نظام به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه شبیه این اقدامات تخریبی در برهه‌ای دیگر از تاریخ انقلاب علیه رئیس وقت قوه قضائیه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی (ره) با شیوه و شگرد دیگری صورت گرفت افزود: در آن زمان حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: بهشتی مثل یک ملت بود برای ملت ما. بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود و در مقابل توطئه‌های همه دشمنان می‌ایستاد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه ضمن احترام به همه مسئولان قوه قضائیه از ابتدای انقلاب تاکنون رئیس قوه قضائیه‌ای انقلابی‌تر از حضرت آیت الله لاریجانی در صحنه عمل در مقابل مفسدین اقتصادی و سیاسی قد علم نکرده است، اضافه کرد: یکی از افتخارات امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که در رأس دستگاه قضایی آن شخصیتی عظیم و مجتهد و آگاه به مسائل روز قرار دارد که انقلابی‌تر از هر زمان و دوره‌ای در میدان مبارزه با فساد اقتصادی و فساد سیاسی و منحرفین و فتنه گران شجاعانه ایستاده و به عنوان الگوی مسئولین قضایی با تمام وجود در حفظ نظام و صیانت از انقلاب بر اساس منویات، ولی امر مسلمین جهان مجاهدت کرده است.
وی تصریح کرد آنچه برای همه ملت ایران و مسئولان قضایی به عنوان یک امر بدیهی، مبرهن و آشکار است این که مفسدین و ورشکستگان سیاسی و جریان ضد انقلاب داخل و خارج با اقدامات پوچ و دروغگویی سعی در تخریب شخصیت مسئولان قوه قضائیه در ذهن مردم می‌کنند تا به خیال واهی خود مسئولان قضایی و قضات انقلابی را در مسیر مجاهدت ومبارزه با فساد و دزدی از بیت المال سرد نمایند. در حالی که روز بروز شاهد هوشیاری و کیاست رئیس معظم قوه قضائیه و دیگر مسئولان عالی قضایی در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن و سرمایه‌های نظام که همان اعتماد مردم و اجرای صحیح قوانین است؛ می‌باشیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن یادآوری به کار بردن مضامین عمیق توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تمجید از ریاست معظم قوه قضائیه گفت: دشمنان ضد انقلاب و کینه توز چه در داخل و خارج فراموش کرده اند که در هفته قوه قضائیه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) با چه مضامین عمیق و بلندی از شخصیت بارز و برجسته ریاست معظم قوه قضائیه تجلیل و سپاسگزاری فرمودند.

وی خاطر نشان کرد: با آن توصیف پر معنا و پر مغز توسط مقام معظم رهبری به نظر می‌رسد دشمنان انقلاب به خوبی شخصیت انقلابی رئیس قوه قضائیه را درک کرده اند که اینچنین به ناچار روی به تخریب شخصیت و فضا سازی کذب علیه ایشان کرده اند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز جامعه قضایی مفتخر است که سکان هدایت دستگاه قضایی به دست شخصیتی اینچنین استوار است بیان داشتت: بی شک اقتدار کم نظیر و مثال زدنی ریاست معظم قوه قضائیه انگیزه و اراده قضات انقلابی در دستگاه قضایی کشور را در مسیر اجرای قاطع قانون و پایبندی به آرمان شهداء و امام شهداء بیشتر می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار