تيم فوتبال صباي قم در انديشه كسب نخستين پيروزي خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايران در هفته هشتم به مصاف شهرداري ماهشهر مي‌رود.
کد خبر: ۵۰۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 07 October 2017
به گزارش تابناک قم، مسابقات هفته هشتم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر روز سه‌شنبه هجدهم مهر ماه برگزار می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در دیداری فوق‌العاده حساس به مصاف تیم شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

فوتبالیست‌های صبای قم پیش از این چهار دیدار خارج از خانه انجام داده‌اند و در میهمانی تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و ایران‌جوان بوشهر به تساوی دست یافته و به تیم‌های خونه به خونه بابل و برق جدید شیراز باخته‌اند، ضمن اینکه در خانه یک باخت به نفت مسجد سلیمان و دو تساوی با ملوان بندر انزلی و گل‌گهر سیرجان در کارنامه دارند.

نماینده فوتبال قم که با کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان متفاوت و جدید نسبت به فصل گذشته وارد رقابت‌های 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران شده ولی تا پایان هفته هفتم تنها چهار تساوی و سه باخت در کارنامه دارد و همچنان در حسرت کسب نخستین برد این فصل است.

صبای قم در هفت بازی قبل خود موفق به زدن تنها چهار گل شده، در حالی که 10 بار دروازه این تیم به روی حریفان باز شده و تفاضل گل صبای قم منفی 6 است، به همین دلیل شاگردان هومن افاضلی با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم جدول 18 تیمی لیگ برتری جای گرفته‌اند.

دیدار صبای قم و شهرداری ماهشهر از ساعت 15:15 دقیقه عصر روز سه‌شنبه 18 مهر ماه در حالی به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به انجام می‌رسد که تیم شهرداری ماهشهر به مراتب وضعیت بهتری نسبت به صبای قم دارد و با کسب 11 امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده است.

شاگردان هومن افاضلی در تیم صبای قم از تیم هفدهم جدول یعنی ایران‌جوان بوشهر تنها دو امتیاز بیشتر کسب کرده‌اند و نسبت به تیم رده هجدهمی راه‌آهن تهران نیز سه امتیاز بالاتر هستند، بنابراین همچنان در منطقه خطر جدول رده‌بندی و یکی از سه کاندیدای سقوط به دسته دوم فوتبال ایران به شمار می‌روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار