تابناک مرکزی: رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از برگزاری جلسه‌ای در آغاز هفته آینده برای تعیین‌تکلیف نحوه کسر خدمت فرزندان ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 07 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری ملت؛ حسن نوروزی در مورد نتیجه مذاکرات برای اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران گفت: ما در هیات رئیسه فراکسیون با دکتر لاریجانی جلسه‌ای داشتیم، که در آن مواضع خود را به طور کامل بیان کردیم، ضمن‌اینکه پیش از این نیز نشستی با امیرآبادی، سردار زاده کمند و سردار کمالی داشتیم.

نماینده مردم رباط‌ کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها معتقدند 400 هزار سرباز آماده خدمت هستند، که اگر این قانون اجرا شود، تعداد 60 هزار نفر از قانون کسر خدمت استفاده کرده و در پی آن پادگان ها خالی از سرباز می‌شود، اما ما معتقدیم در شرایط کنونی که در دوره صلح قرار داریم، نیاز به سرباز نداریم ضمن‌اینکه فرزندان ایثارگران باید بدانند که نظام همواره پشتیبان آنها است.

نوروزی تاکید کرد: اگر ستاد کل ارتش معتقد است که تعداد افرادی که از این قانون بهره‌مند می‌شوند، زیاد بوده، باید سایتی را راه‌اندازی کرده تا واجدین شرایط در آن ثبت‌نام کنند تا بر اساس آن بتوان تصمیم‌گیری کرد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از جلسه‌ای که با رئیس مجلس برگزار کردیم، قرار شد سرلشکر باقری را به مجلس دعوت کرده تا در این مورد به توافق برسیم، که اوایل هفته آینده این جلسه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار