تابناک مرکزی: مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: میزان صادرات ماهی زینتی استان مرکزی در نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته به دو برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۰۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 02 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دامپزشکی استان مرکزی، محسن شانقی اظهار داشت: امسال ۶۸۳ هزار و ۹۰۶ قطعه ماهی زینتی در ۱۸ محموله با نظارت دامپزشکی استان مرکزی به کشورهای عراق و افغانستان صادر شد که  نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی ادامه داد: همچنین امسال ۲۹۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ خوراکی نیز در قالب ۱۰ محموله به کشور عراق صادر شده که صادرات این ماده خوراکی نیز نسبت به ۱۴۰ هزار تن صادرات شش ماه اول پارسال بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی یادآور شد: در این مدت دو هزار و ۸۰ تن خوراک و مکمل طیور نیز با نظارت دامپزشکی این استان در قالب هشت محموله به کشورهای افغانستان و ترکیه صادر شده که نسبت به رقم یک هزار و ۵۷۴ تنی صادرات این محصول در مدت مشابه سال قبل، حدود ۳۲ درصد افزایش دارد.

شانقی گفت: همچنین در نیمه نخست امسال ۱۵ قلاده سگ زینتی، ۱۵ تن عسل، ۹۳ تن گوشت مرغ و سه هزار و ۶۹۷ کیلوگرم کرک بز با نظارت دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار